Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor1013 skriver: Min løn som kontorassistent ligger på knap 23.700 kr Fuldtidsstilling, statsansat - og har været det samme sted 15 år Jeg sagsbehandler ikke ret meget...
Min løn som kontorassistent ligger på knap 23.700 kr
Fuldtidsstilling, statsansat - og har været det samme sted 15 år
Jeg sagsbehandler ikke ret meget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Britt88 skriver: Det er da en rigtig flot løn når vi snakker det offentlige.. Jeg arbejder som revisor i det private og har godt 30 kilo om måneden (ja og så er der endda nogle som påstår at revisorer tjener godt !! )
Det er da en rigtig flot løn når vi snakker det offentlige.. Jeg arbejder som revisor i det private og har godt 30 kilo om måneden (ja og så er der endda nogle som påstår at revisorer tjener godt !! )
Mom skriver: Offentlig eller privat?Mest administration eller sagsbehandling?
Offentlig eller privat?Mest administration eller sagsbehandling?
Rådgivning om pension i callcenter i privat regi
MommyK skriver: Rådgivning om pension i callcenter i privat regi
Mom skriver: Tak Tænkte også at folk i det private nok er lidt bedre lønnet
Tak Tænkte også at folk i det private nok er lidt bedre lønnet
An&Jo skriver: Jeg ligger på 18.900kr før skat for en 37 timers rotations stilling på et plejehjem..
Jeg ligger på 18.900kr før skat for en 37 timers rotations stilling på et plejehjem..
et-ønske skriver: Så tager du fejl.... Jeg kontorassistent (uddannet indenfor det offentlige) men er pt ansat i det private. Jeg sidder med en del sagsbehandling (inkasso sager mv) har haft den samme stilling i 8 år - og aldrig været til en lønforhandling...Jeg får 25.700 kr + pension
Så tager du fejl.... Jeg kontorassistent (uddannet indenfor det offentlige) men er pt ansat i det private. Jeg sidder med en del sagsbehandling (inkasso sager mv) har haft den samme stilling i 8 år - og aldrig været til en lønforhandling...Jeg får 25.700 kr + pension
Mom skriver: Tak fordi du delte Hvor mange år har du været ansat?
Tak fordi du delte Hvor mange år har du været ansat?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128