hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

san

ano14316 skriver:

Ja det har jeg...

Inden jeg blev gravid var jeg på kur og tabte 10 kg. Tabte så yderligere 3 da jeg blev gravid...

Jeg har sloges meget med vægten og ønsker ikke at skulle tabe en masse kilo i den anden ende..

Jeg tog lige over 8 kg på med min søn og det var fantastisk og håber at gøre det lige så godt eller bedre denne gang..

okay og så længe baby tager på som den skal, så er det jo helt fint man tænker over sin vægt... Tror da alle piger tænker på om man tager 15 eller 30 kg på jeg ville gerne kunne holde den på de +15 kg, som skulle være meget normalt for mig at tage på, eller det var okay, for alt derover skulle man kæmpe lidt mere for sagde min JM til mig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Mathilde

Jeg er 35+3 i dag og venter mit 2. barn.

Jeg er faktisk stoppet med at veje mig, da jeg denne gang har fået en masse vand i kroppen men tror den siger + 14kg ca.

Pga. vand i kroppen, har jeg ret ondt i mine hænder og vågner med fingre der sover og gør ondt og er så hævede jeg ikke kan lukke dem sammen...

Jeg har et rigtig dumt bækken og når det er værst, kan jeg kun gå ved at støtte mig til ting

Men ellers forløber det hele normalt og jeg skal føde hjemme

Min store pige er 4 år, så hun kan heldigvis godt forstå, at der er nogle ting jeg ikke kan og er faktisk meget omsorgsfuld

Anmeld

31. marts 2014

san

Mathilde skriver:

Jeg er 35+3 i dag og venter mit 2. barn.

Jeg er faktisk stoppet med at veje mig, da jeg denne gang har fået en masse vand i kroppen men tror den siger + 14kg ca.

Pga. vand i kroppen, har jeg ret ondt i mine hænder og vågner med fingre der sover og gør ondt og er så hævede jeg ikke kan lukke dem sammen...

Jeg har et rigtig dumt bækken og når det er værst, kan jeg kun gå ved at støtte mig til ting

Men ellers forløber det hele normalt og jeg skal føde hjemme

Min store pige er 4 år, så hun kan heldigvis godt forstå, at der er nogle ting jeg ikke kan og er faktisk meget omsorgsfuld

hvornår begyndte du at få vand i kroppen ca? er du god til at drikke meget vand?

Anmeld

31. marts 2014

Mathilde

san skriver:

hvornår begyndte du at få vand i kroppen ca? er du god til at drikke meget vand?

Omkring uge 30+ mener jeg det startede....

Nej jeg får ikke drukket nok vand. Jeg har altid været dårlig til at drikke

Er til gengæld rigtig god til at spise sodavandsis for tiden

Anmeld

31. marts 2014

ZaraJaza

Jeg er også 26 + 3 uger Idag :-) - og vægten er stiget med 11 kg .. Av av

Anmeld

31. marts 2014

san

Mathilde skriver:

Omkring uge 30+ mener jeg det startede....

Nej jeg får ikke drukket nok vand. Jeg har altid været dårlig til at drikke

Er til gengæld rigtig god til at spise sodavandsis for tiden

nå okay ... Jeg har bare hørt at hvis man ikke er god til at drikke vand, sige kroppen selv, jamen så må jeg selv lave det, og det kan være derfor nogen får vand i kroppen.. Men ved ikke om det passer

Anmeld

31. marts 2014

san

ZaraJaza skriver:

Jeg er også 26 + 3 uger Idag :-) - og vægten er stiget med 11 kg .. Av av

ikke av av det skal jo nok gå...

Anmeld

31. marts 2014

Mathilde

san skriver:

nå okay ... Jeg har bare hørt at hvis man ikke er god til at drikke vand, sige kroppen selv, jamen så må jeg selv lave det, og det kan være derfor nogen får vand i kroppen.. Men ved ikke om det passer

Det er i hvert fald rigtigt, at det kan hjælpe, at drikke nok vand og det skal jeg blive bedre til

Men havde intet vand i kroppen i sidste graviditet selvom det var sommer og MEGET varmt Det kan jo så være jeg af den grund automatisk har drukket mere væske

Anmeld

31. marts 2014

siw84

san skriver:

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg er 16+0 idag med tvillingerne. Vægten siger ÷3,5 kg.
Har det bedre end jeg har haft det men kan dog godt i ny og næ døje med lidt kvalme.
Appetitten er heller ikke på toppen hver dag men sørger for at få de 3 faste måltider ned plus lidt frugt og masser af vand

Anmeld

31. marts 2014

Isabella_mor

jeg er 13+6 (selvom min ticker siger noget andet, det er vel amerikanske standarter) jeg har vel taget ca 3 kg på. det svinger meget.

det er mit andet barn...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.