hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.261 visninger
62 svar
42 synes godt om
29. marts 2014

san

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Nadia1991

san skriver:

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Er idag 20+0. Vægten siger minus 8 kg.

Jeg har smerter i hofterne ligeså snart jeg går aner ikke hvad det kan være. Samtidigt når jeg går får jeg små 'jag' i skeden det er faktisk de to værste ting. Aner ikke hvad det kan være.

Anmeld

29. marts 2014

JGeo

san skriver:

hvad med jer??  

Jeg er 9+2 i dag og har tabt mig 3 kg..

Jeg er meget dårlig, og hele ugen har jeg ikke kunnet holde noget som helst i mig,
Så jeg skal på sygehuset 2 gange om ugen og have væske
Håber VIRKELIG det snart vender.. Det er næsten ikke til at holde ud

Anmeld

29. marts 2014

san

Nadia1991 skriver:

Er idag 20+0. Vægten siger minus 8 kg.

Jeg har smerter i hofterne ligeså snart jeg går aner ikke hvad det kan være. Samtidigt når jeg går får jeg små 'jag' i skeden det er faktisk de to værste ting. Aner ikke hvad det kan være.

øv da, håber det snart vender.. minus 8 kg, det er da den forkerte vej

Anmeld

29. marts 2014

san

JGeo skriver:

Jeg er 9+2 i dag og har tabt mig 3 kg..

Jeg er meget dårlig, og hele ugen har jeg ikke kunnet holde noget som helst i mig,
Så jeg skal på sygehuset 2 gange om ugen og have væske
Håber VIRKELIG det snart vender.. Det er næsten ikke til at holde ud

lyder bestemt ikke rart.. håber du snart får det bedre..

Anmeld

29. marts 2014

Rikke vuholm

13+0 i dag og har det fantastisk.  Vægten siger minus 2,5. Har ikke den store appetit men sørger får at få noget ned alligevel

Anmeld

29. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Er 37+5 vægten siger +18 kg Har været virkelig glad for alt sødt i denne graviditet måske fordi den har været en del mere kompliceret end første graviditet og jeg ligesom syntes, jeg skulle forkæles Glæder mig SÅ meget til at få ham ud!

Anmeld

29. marts 2014

san

Roselil skriver:

Er 37+5 vægten siger +18 kg Har været virkelig glad for alt sødt i denne graviditet måske fordi den har været en del mere kompliceret end første graviditet og jeg ligesom syntes, jeg skulle forkæles Glæder mig SÅ meget til at få ham ud!

Det kan jeg godt forstå du gør gør jeg også...

Anmeld

29. marts 2014

Ønskebarnet2014

32+4 idag, har det fantastisk

Anmeld

29. marts 2014

LEJ

Jeg er 16+3 og vægten siger +3.5kg. 

Jeg har ikke så mange gener. Lidt halsbrand og er stadig ret træt og så er min kondi = minus 100% til trods stadig er rimelig aktiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.