hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

ano14316

san skriver:

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg et Idag 31+0 ig vægten siger + 3,5 kg så har 3,5 kg igen at løbe på for at holde mit mål..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Sara.

san skriver:

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg er i uge 31+4 og synes at der er evigheder til termin.

Jeg har det fysisk okay men synes det er hårdt denne gang ikke selv at vide om baby er okay. Altså det er hun nok
Men har været til en del ekstra scanninger pga væske i nyrerne og sidste scanning som sagde at det nu lå indenfor normalen sagde så at hun var lidt lille. Ikke meget men nok til at jeg skal scannes igen uge 34.
Så den ro jeg har fået i mine andre graviditeter ved scanningerne har ikke været her denne gang.

Så glæder mig til om en 10 ugrrs tid og jeg sidder med hende i armene.

Anmeld

30. marts 2014

Sandratoft

san skriver:

hvad med jer??  

Jeg er 27+0 og har taget ca 1 kg på Mærker ikke særlig meget til graviditeten, ingen smerter eller noget. Dog bliver jeg ufattelig forpustet når jeg skal op af trapper

Anmeld

30. marts 2014

san

ano14316 skriver:

Jeg et Idag 31+0 ig vægten siger + 3,5 kg så har 3,5 kg igen at løbe på for at holde mit mål..

Har du sat dig et mål med at du kun må tage 7 kg på?? hvorfor, jeg er bare nysgerrig...?

Anmeld

30. marts 2014

Sandratoft

Sandratoft skriver:

Jeg er 27+0 og har taget ca 1 kg på Mærker ikke særlig meget til graviditeten, ingen smerter eller noget. Dog bliver jeg ufattelig forpustet når jeg skal op af trapper

En af mine kollegaer som er gammel sundhedsplejerske, fortalte mig at hvis man er normalvægtig til at begynde med, så måtte man max tage 14 kg på. Så synes da 7 kg er lige i underkanten?

Anmeld

30. marts 2014

melila

Jeg er 10+2 og har tabt mig en del pga enorm kvalme!! HELDIGVIS er det vent og jeg har mere ædeflip nu end aldrig før  Jeg har været plaget en del af ligament smerter men det lader også til at stilnr lidt af bare for nu 

Anmeld

30. marts 2014

ano14316

san skriver:

Har du sat dig et mål med at du kun må tage 7 kg på?? hvorfor, jeg er bare nysgerrig...?

Ja det har jeg...

Inden jeg blev gravid var jeg på kur og tabte 10 kg. Tabte så yderligere 3 da jeg blev gravid...

Jeg har sloges meget med vægten og ønsker ikke at skulle tabe en masse kilo i den anden ende..

Jeg tog lige over 8 kg på med min søn og det var fantastisk og håber at gøre det lige så godt eller bedre denne gang..

Anmeld

30. marts 2014

Anitta Kristiansen

25+1 og plus 6,5 kg. En meget aktiv pige i maven, som skubber så meget at det gør ondt i ribbenene, hvilket jeg ikke oplevede sidste gang på trods af en meget stor dreng. glæder mig meget til at lillesøster kommer ud, selvom der er lidt over 100 dage igen.

Anmeld

31. marts 2014

lassemor07

san skriver:

hvad med jer??  

Jeg er i dag 13+0 henne har det deligt for kvalmen er næsten væk vis jeg bare husker og spise til tiden Har tabt mig ca 3 kg pga kvalme men tror nu nok den vendet nu vægten så han jeg mærke den hele er begyndt og give sig men ikke noget og skrive hjem om

Anmeld

31. marts 2014

Papillon

Jeg er 28+4 i dag, og vægten sagde sidst 71 kg, så det betyder +9 kg fra startvægt. Jeg synes, det er forholdsvis meget på det her tidspunkt, men jeg gider ikke stresse over det. Jeg er normalvægtig, og hvis jeg ender med fem kg for meget på sidebenene, hva' så? Det er jo ikke værre, end man kan tabe det igen Indtil videre er det kun maven (og brysterne), der er vokset

Generelt har jeg haft det godt igennem graviditeten, men er nu glad for snart at gå på barsel. Min ryg er nemlig slet ikke tilfreds med, at jeg sidder så meget i skolen uden mulighed for at lægge mig ned af og til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.