hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Levi&LilysMor

Jeg er i uge 28+ og har taget omkring de 10 kg på, jeg går fra om 24 dage / har 14 arbejdsdage tilbage og glæder mig til at hygge om min søn inden lillepigen kommer  Jeg har sommetider ondt i ryggen også når jeg har sat ned... Men ellers har der ingenting været 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

ano14316

san skriver:

okay og så længe baby tager på som den skal, så er det jo helt fint man tænker over sin vægt... Tror da alle piger tænker på om man tager 15 eller 30 kg på jeg ville gerne kunne holde den på de +15 kg, som skulle være meget normalt for mig at tage på, eller det var okay, for alt derover skulle man kæmpe lidt mere for sagde min JM til mig ...

Ja ja, jeg er heller ikke på kur, jeg spiser normalt.. har indtil for en 3 uger siden kunne motionere end del, men det er slut nu, Idag kan jeg næsten ikke bevæge mig pga bækkenløsninhmg og det gør selvfølgelig at jeg ikke er helt sikker på at kunne nå målet...

Anmeld

13. april 2014

Mor til F

Jeg er 25 + 2 idag og har taget Ca.  8,2 kg på.

Anmeld

14. april 2014

Astrid1984

Jeg er 31+1 og har taget 4 kilo på

Anmeld

14. april 2014

isabellasmor

Jeg er 20+6 idag og har taget ca 10 kg på  

Anmeld

14. april 2014

EtSpir

Jeg er efter egen beregning 4+0 i dag
Fandt ud af det i onsdags.

Anmeld

14. april 2014

mogms

Jeg er 8+4 og slås osse med kvalme. Og har tabt 2 kg, men det betyder ikke så meget jeg har rigeligt kg i overskud.

Anmeld

14. april 2014

os2

Jeg er 34+4 og har taget 12 kg på 

Har meget ømme lægmuskler og er selvfølgelig lidt besværet af maven - ligner nok lidt en vraltende and 

Noget andet er at jeg drømmer meget ... Mærkelige drømme og uhyggelige drømme 

Anmeld

14. april 2014

san

os2 skriver:

Har meget ømme lægmuskler og er selvfølgelig lidt besværet af maven - ligner nok lidt en vraltende and 

Jeg drømmer også rigtig meget tror det er meget normalt fordi der køre en masse tanker rundt i hoved på en, og man snart skal igennem det største der kan ske i ens liv...

Anmeld

14. april 2014

mogms

os2 skriver:

Mærkelige drømme det vil jeg osse tilslutte mig, også sover jeg sååå tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.