hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

1234rj

san skriver:

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg er idag 34+1 og vægten siger +8kg :-)

Er dog begyndt at få vand i kroppen, mine fingre og ben kramper engang imellem og min ryg gør ondt.. Men har haft en rigtig nem og smerte fri graviditet indtil videre, så klager ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Kløver

san skriver:

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg er i dag 24+6 og er i minus 2 kg venter en dreng

Anmeld

29. marts 2014

*Mor Til Albert*

san skriver:

hvad med jer??  

Jeg er 8+2 i dag og har taget ca. 1 kg. på 

Anmeld

29. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Så ligger vi ret tæt. Jeg er 27+1 i dag. Jeg startede med at tabe mig tre kg indtil ca først i januar. Jeg har så holdt vægten siden, men det gør heller ikke noget da jeg har lidt for meget i forvejen. 

Jeg har det nogenlunde, jeg har haft en del plukkeveer der har gjort ondt, men ellers har jeg det godt.

Jeg venter en lille pige.

Anmeld

30. marts 2014

CharlotteA

Jeg er idag 11 uger, vægten siger +2,5 kg. Jeg tror det en masse væske og oppustethed pga vægtstigningen. Der ellers ikke noget at se . Døjer meget med kvalme, træthed og svimmelhed. Men har humøret højt, for det høre ligesom med

Anmeld

30. marts 2014

M&N

san skriver:

hvad med jer??  

13+5

Anmeld

30. marts 2014

Timmner

Jeg er 14+3 idag og er sygemeldt 2 uger, fordi jeg kaster meget op. Har tabt mig 4 kg håber snart det venner ...

Anmeld

30. marts 2014

E.J.mor.

san skriver:

hvad med jer??  

jeg er 35+5 idag,venter en dreng.

bækkenløsning siden uge 10 hvor jeg har været sygemeldt siden,haft urinvejs infektion mange gange og svamp.

hovedpine,træthed,lav blod procent,irriterende veer som ikke udvikler sig nok nu,gider ikke mere nu han må godt komme ud nu..

og + 18 kg 

Anmeld

30. marts 2014

Ayasmor

Jeg er 16+1 i dag. Aner ikke ved vægten, har ikke været på en siden jeg blev gravid.

Generelt har jeg det helt fint. Bliver selvfølgelig hurtigere træt, men kan stadig holde min træning og arbejdet. Dog er nattevagterne hårde synes jeg

Hilsen Sara

Anmeld

30. marts 2014

EKBJ

san skriver:

hvad med jer??  

Jeg er idag 7+0 har det skønt. Udover manglende appetit om morgenen og bryster der gør nuller naller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.