hvor langt er i, i graviditeten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

Frk.S

24+6 i dag og jeg har det egentlig super godt.
Jeg havde lige et par dage hvor jeg havde ret ondt i lænden, men efter lidt rygøvelser er det væk igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mie89

san skriver:

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

Jeg er 38+3 idag 

Jeg har taget 11 kg på, og har det egentlig rigtig godt - dog er utålmodigheden efterhånden ved at overtage styringen ! 

Min mave er også hele tiden i vejen, og er efterhånden godt mættet af at være gravid ! Jeg sover dog heldigvis nogenlunde godt og glæder mig bare helt vildt til fødslen! 

Anmeld

29. marts 2014

FrkGranger

Er i dag 32+4 og vægten siger +3,5 kg.

Har været rigtigt træt og kan ikke klare dagen uden en middagslur, skal siges jeg vågner mange gange om natten grundet smerter.

Er sygemeldt resten af tiden, pga bækkensmerter, og da jeg som min læge sagde ikke selv stopper må hun jo sige stop for mig, men går stadig ture og de dage hvor jeg ikke har ondt fra morgenstunden, har jeg desværre tildens til at knokle for meget, hvilket gør at jeg næsten ikke kan gå om aftenen.

Anmeld

29. marts 2014

Savvy

Jeg er 25+2 og jeg har taget 14 kg på, men jeg nyder min graviditet i fulde drag... Må træne og spise mindre når baby kommer ud

Anmeld

29. marts 2014

san

Mie89 skriver:

Jeg er 38+3 idag 

Jeg har taget 11 kg på, og har det egentlig rigtig godt - dog er utålmodigheden efterhånden ved at overtage styringen ! 

Min mave er også hele tiden i vejen, og er efterhånden godt mættet af at være gravid ! Jeg sover dog heldigvis nogenlunde godt og glæder mig bare helt vildt til fødslen! 

Lyder dejligt kan godt forstå dig..

Anmeld

29. marts 2014

san

Glemte da også at skrive, at jeg ligger vågn en halv til en hel time hver nat bare fordi jeg ikke kan sove....

Anmeld

29. marts 2014

Eliza

38+5 og vægten siger -5kg.
Maven er i vejen, jeg har bækkenløsning, og grim halsbrand. Søvn er efterhånden kun noget der findes i eventyr.

Jeg er efterhånden ret utålmodig

Anmeld

29. marts 2014

justagirl

san skriver:

Jeg starter i dag er jeg 26+3 og vægten siger + 9 kg...

Jeg har det meget godt og alt går som det skal, jeg er dog begyndt at blive svimmel engang imellem, især når jeg sidder ved computeren. Så skal jeg bare drikke en masse vand og op og gå lidt, så hjælper det.. Det er godt gang i den lille manden i maven, så det er dejligt...

hvad med jer??  

jeg er 39+2 idag..

og har det fantastisk bare massere af plukkeveer og en trold der trykker så sindsygt  meget i bækkenet ..

tålmodigheden er ved at være opbrugt efterhånden.. vil bare gerne have hende ud!

Anmeld

29. marts 2014

et-ønske

Jeg er 29+5 med tvillinger, vægten siger +5 kg, og det skyldes ene og alene at jeg har graviditets betinget sukkersyge - ellers havde jeg nok taget mere end det dobbelte på for det eneste jeg for alvor tænder på er McD - kinesermad og is i lange baner. Men det tillader diæten ikke.....

Jeg har det som sådan okay, men min fysiske tilstand er kraftig hæmmet af den store mave, og jeg har det bedst i vandret stilling

Anmeld

29. marts 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg er 37+6 idag

og jeg har det sku hårdt nu vægten siger +17.6kg jeg har masser vand i kroppen min ryg og hofter Gør sindssyg ondt jeg er oppe hver 2 time om natten på grund af smerter og halsbrand og så skal jeg også lige tisse hvor gang så jeg er bare så klar til hun gerne må komme ud nu !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.