Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

M (:

-Sigrid- skriver:

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Jeg havde min mor med til de to skanninger min kæreste ikke kunne deltage i. Det var dog "kun" en ekstra skanning under indlæggelse i uge 21+ (ca en uge efter MD) og til vækstskanningen i uge 36+. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

-Sigrid-

LinLin skriver:

Jeg havde min mor med til scanningerne med den første, fordi hans far var i Kosovo

Hvis ikke hun havde kunnet ville jeg have haft min bedstemor med!

Fedt med bedstemor  
Fortalte lige min mand i dag, at hvis jeg føder når han og vores store pige er i Kroatien (35+2-36+2) så ringer jeg efter min far og farmor bagefter

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

M (: skriver:

Jeg havde min mor med til de to skanninger min kæreste ikke kunne deltage i. Det var dog "kun" en ekstra skanning under indlæggelse i uge 21+ (ca en uge efter MD) og til vækstskanningen i uge 36+. 

Okay
Så har han jo heldigvis været med til de "rigtig seriøse" scanninger
Håber det var et kort ophold på hospitalet 

Anmeld

25. marts 2014

LinLin

-Sigrid- skriver:

Fedt med bedstemor  
Fortalte lige min mand i dag, at hvis jeg føder når han og vores store pige er i Kroatien (35+2-36+2) så ringer jeg efter min far og farmor bagefter

Jeg er lige så tæt på min bedstemor som min mor hende og min bedstefar har været som mit andet forældrepar!

hun var faktisk med til min fødsel fordi min far var ude at sejle.

Anmeld

25. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

-Sigrid- skriver:

Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Her var far godt nok med, men derudover havde vi til NF den kommende mormor med og til MD havde vi den kommende farmor med..

Anmeld

26. marts 2014

M (:

-Sigrid- skriver:

Okay
Så har han jo heldigvis været med til de "rigtig seriøse" scanninger
Håber det var et kort ophold på hospitalet 

Det var heldigvis en endags"fornøjelse" (: 

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

M (: skriver:

Det var heldigvis en endags"fornøjelse" (: 

Det var godt 

Anmeld

26. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har altid været alene afsted til alle scanningerne. Har aldrig tænkt over, at det var underligt

Ved min datter fik jeg kun en scanning i uge 13, og hendes far kunne ikke komme med.

Ved min søn var jeg til to tidlige scanninger pga blødninger samt de to almindelige, og hans far har aldrig været en del af den graviditet (eller hans liv efterfølgende), og jeg havde slet ikke tænkt på at spørge en veninde

Anmeld

26. marts 2014

Mor til Ella

-Sigrid- skriver:

Hvem ville I/tog I med? 

Jeg havde helt sikkert ændret tiden, da min mand ikke skal gå glip af den

Hvis der ikke var en mand i mit liv ville det blive min veninde

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

PT skriver:

Jeg har altid været alene afsted til alle scanningerne. Har aldrig tænkt over, at det var underligt

Ved min datter fik jeg kun en scanning i uge 13, og hendes far kunne ikke komme med.

Ved min søn var jeg til to tidlige scanninger pga blødninger samt de to almindelige, og hans far har aldrig været en del af den graviditet (eller hans liv efterfølgende), og jeg havde slet ikke tænkt på at spørge en veninde

Nå okay, så må du jo næsten være mere underlig end mig  - Det er sjældent det sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.