Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

LilleSmølf

Her er det min kæreste eller ingen.

Jeg er bare sådan en person, for hvem graviditet er personligt. Jeg gider ikke have at folk piller og nusser og aer og spørg om alle mulige ting, og da slet ikke at de tager med til en scanning.

Men jeg synes slet ikke at der er underligt at tage sin veninde med. Nogen vil jo gerne have støtte hvis der er noget galt eller bare nogen at dele glæden sammen med, og det må man jo heldigvis godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

-Sigrid-

Rockertand skriver:

Kan du ikke bare ændre tiden?

Den er allerede ændret, og vi ved ikke med sikkerhed hvornår det er endnu Men ellers fortæller jeg jo bare Peder hvordan det gik, og så tager vi den derfra hvis der er noget galt 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

LilleSmølf skriver:

Her er det min kæreste eller ingen.

Jeg er bare sådan en person, for hvem graviditet er personligt. Jeg gider ikke have at folk piller og nusser og aer og spørg om alle mulige ting, og da slet ikke at de tager med til en scanning.

Men jeg synes slet ikke at der er underligt at tage sin veninde med. Nogen vil jo gerne have støtte hvis der er noget galt eller bare nogen at dele glæden sammen med, og det må man jo heldigvis godt

Hvor er du sej Er det det samme med fødslen?
Kan heller ikke have at folk bliver for nærgående, men nu er det sådan en veninde som, hvis hun ikke skulle føde 1½ måned før mig, jeg ville bede komme med til fødslen 

Anmeld

25. marts 2014

liten-mamma

-Sigrid- skriver:

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Min mor var ALTID med, til samtlige skanninger  Havde også min mormor med en enkelt gang og babys farmor.

Anmeld

25. marts 2014

Dinsen

hvis kæresten ikke kunne, så ville jeg spørge enten min bedste veninde, min bror's kæreste eller en af mine forældre :-)

Anmeld

25. marts 2014

LilleSmølf

-Sigrid- skriver:

Hvor er du sej Er det det samme med fødslen?
Kan heller ikke have at folk bliver for nærgående, men nu er det sådan en veninde som, hvis hun ikke skulle føde 1½ måned før mig, jeg ville bede komme med til fødslen 

Ja, der er det samme med fødslen

Med kæresten føler jeg mig enormt tryg. JM er der jo af en nødvendighed og jeg skal jo sådan set ikke rigtigt være venner med hende eller noget, så hun må gerne være der og det forstyrrer mig på ingen måde.

Men jeg ville stejle totalt hvis min mor eller veninde skulle se mig føde for så tæt er jeg slet ikke med nogen af dem Så ville jeg til enhver tid hellere gøre det selv.

Synes det er helt forståeligt at du gerne vil have hende med når I er så tætte da (:

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

liten-mamma skriver:

Min mor var ALTID med, til samtlige skanninger  Havde også min mormor med en enkelt gang og babys farmor.

Fedt 

Så du havde babys farmor med, men ikke faderen, eller hvordan 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Dinsen skriver:

hvis kæresten ikke kunne, så ville jeg spørge enten min bedste veninde, min bror's kæreste eller en af mine forældre :-)

Fornemt, er du meget tæt med din svigerinde?

Anmeld

25. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Da vi var til den tidlige scanning i den graviditet som endte med SA der havde jeg en veninde med (og kæreste)

Men hvis det ikke kunne lade sig gøre at kæresten var med, ville jeg nok tage min mor eller mormor 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

LilleSmølf skriver:

Ja, der er det samme med fødslen

Med kæresten føler jeg mig enormt tryg. JM er der jo af en nødvendighed og jeg skal jo sådan set ikke rigtigt være venner med hende eller noget, så hun må gerne være der og det forstyrrer mig på ingen måde.

Men jeg ville stejle totalt hvis min mor eller veninde skulle se mig føde for så tæt er jeg slet ikke med nogen af dem Så ville jeg til enhver tid hellere gøre det selv.

Synes det er helt forståeligt at du gerne vil have hende med når I er så tætte da (:

Jeg tror heller ikke jeg ville tage nogen med, hvis Maja ikke kunne/ville... Ville også gå helt i baglås hvis min mor skulle med, så næsten hellere min far, selvom det kun ville være hvis jeg ikke havde andre muligheder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.