Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Frk.S

Jeg havde faren med begge gange.

Havde det af en eller anden grund ikke kunnet lade sig gøre, tror jeg at jeg ville have spurgt min mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

liten-mamma

-Sigrid- skriver:

Fedt 

Så du havde babys farmor med, men ikke faderen, eller hvordan 

Min datter var super lille, så vi var til over 10 skanninger i løbet af min graviditet. Det var ikke altid at farmand kunne få fri fra job, så hans mor tilbød at tage med

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Da vi var til den tidlige scanning i den graviditet som endte med SA der havde jeg en veninde med (og kæreste)

Men hvis det ikke kunne lade sig gøre at kæresten var med, ville jeg nok tage min mor eller mormor 

Den hvor I fik af vide at det bare var en "sæk", uden foster? Og hvordan var det at have hende der, hvis det var 

Anmeld

25. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Den hvor I fik af vide at det bare var en "sæk", uden foster? Og hvordan var det at have hende der, hvis det var 

Jep, den.

Det var da ikke sjovt, men sådan var det jo. Havde ikke noget imod det. Hun var god støtte efterfølgende 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

liten-mamma skriver:

Min datter var super lille, så vi var til over 10 skanninger i løbet af min graviditet. Det var ikke altid at farmand kunne få fri fra job, så hans mor tilbød at tage med

Nå, på den måde Vores nabos børn er hos deres farmor hveranden weekend, i stedet for deres far, så jeg troede lige
Øv, håber hun har det godt i dag?

Vi skal til otte (planlagte) scanninger denne gang, de første fem har vi været til 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Jep, den.

Det var da ikke sjovt, men sådan var det jo. Havde ikke noget imod det. Hun var god støtte efterfølgende 

Det var godt at hun kunne "bruges" 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Frk.S skriver:

Jeg havde faren med begge gange.

Havde det af en eller anden grund ikke kunnet lade sig gøre, tror jeg at jeg ville have spurgt min mor.

Fedt at du er tæt nok med hende til at det kan lade sig gøre 

Anmeld

25. marts 2014

liten-mamma

-Sigrid- skriver:

Nå, på den måde Vores nabos børn er hos deres farmor hveranden weekend, i stedet for deres far, så jeg troede lige
Øv, håber hun har det godt i dag?

Vi skal til otte (planlagte) scanninger denne gang, de første fem har vi været til 

Ej hvor mærkeligt, men nej det er heldigvis ikke sådan

Hun er fuldstændig sund og rask, men en lille én af slagsen hehe. 

8 planlagte, altså som i betaler for? 

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

liten-mamma skriver:

Ej hvor mærkeligt, men nej det er heldigvis ikke sådan

Hun er fuldstændig sund og rask, men en lille én af slagsen hehe. 

8 planlagte, altså som i betaler for? 

De er meget glade for deres farmor, og deres mor er meget glade for aflastningen. Deres far skulle arbejde tre måneder på Grønland, fandt en pige deroppe, gjorde hende gravid, fik en søn (som døde) og er nu på vej tilbage. De har ikke set deres far i tre år, men jeg syntes det er fedt de stadig ser hans familie
Det var godt

Tre ved lægen (han har sin egen scanner), NF, kønsscanning (betalte selv), MD og 2xvækstscanninger fordi jeg er med i et forskningsprojekt. Lægen kunne nok godt finde på lige at sætte scanneren på i uge 25 og 32, det gjorde han i hvert fald 2. gang vi blev scannet, bare "for sjov" selvom vi var derinde for noget helt andet 

Anmeld

25. marts 2014

LinLin

Jeg havde min mor med til scanningerne med den første, fordi hans far var i Kosovo

Hvis ikke hun havde kunnet ville jeg have haft min bedstemor med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.