Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Lykke:)

-Sigrid- skriver:

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Min kæreste var med til alle sammen men til kønsscanningerne havde vi svigermor og min mor med også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
-Sigrid- skriver:

Hvad er det for nogle 

kontrolscanningen var bare en alm. scanning for at se at alt er som det skal være...

Op/ned scanningen er en scanning jeg fik da jeg var 37+6 fordi de ikke var sikker på om hun lå med hoved eller numse i mit bækken...

Anmeld

27. marts 2014

2babygirls

-Sigrid- skriver:

Præcis! Har planer om at mine piger skal i fertilitetsbehandling når de er 25, for de laver ikke "adder badder", ... Heller ikke selvom de selvfølgelig til den tid er gift med fædrene 

Lige mine ord

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

-Sigrid- skriver:

Jeg har lige læst min seddel grundigt igennem og der står "Undersøgelsestidspunktet kan som udgangpunkt ikke ændres" ... Hvorfor ligger man det så klokken 17?! 

På min står der "hvis ovenstående tid ikke passer dig, har du mulighed for at ombooke din tid på regionens webbooking hjemmeside"

Der er nok mange der hellere ville have kl17 end kl 11 som jeg skal
Men jeg får betalt fri til det og min mand arbejder weekend så det passer os fint!

Anmeld

11. maj 2014

Mor til F

Havd/har min forlovede,  som er far til prinsessen,  med til alle scanninger. 

Anmeld

11. maj 2014

Isabella_mor

Jeg havde svigermor med inde til misdannelsesscanningen. Der var en kæmpe oplevelse for hende, og det var fedt at kunne give hende den oplevelse. Vi blev jo også scannet til babymessen sidste weekend, så vi vidste jo faktisk godt hvilket køn vi venter inden MD scanningen. Så morten sad udenfor under scanningen. Det var helt ok.

Anmeld

11. maj 2014

FogL

-Sigrid- skriver:

Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Har haft min mor, svigermor og lillebror med ud over far

Anmeld

11. maj 2014

Bell'star

-Sigrid- skriver:

Hvem ville I/tog I med? 

Jeg havde min kæreste, faren til barneted til både NF- og MD-scanning. Men jeg var til et par ekstra svanninger pga. Faktor 5 leiden, og der kunne han ikke en af gangene, så der tog jeg mine to lillesøstre med.

Og det var bare SÅ god en idé, de to kommende mostre ELSKEDE at få lov at se bebse 'live' på skærmen, og var så glade for at de fik muligheden.

Anmeld

11. maj 2014

Maja91

Isabella_mor skriver:

Jeg havde svigermor med inde til misdannelsesscanningen. Der var en kæmpe oplevelse for hende, og det var fedt at kunne give hende den oplevelse. Vi blev jo også scannet til babymessen sidste weekend, så vi vidste jo faktisk godt hvilket køn vi venter inden MD scanningen. Så morten sad udenfor under scanningen. Det var helt ok.

Blev du scannet gratis på messen ? Eller hvordan forgik det ?  

Anmeld

11. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde min mor med til nf, fordi min kæreste ikke kunne. Til md var de begge med, men til 3d-scanningen var det kun mig og kæresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.