Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.481 visninger
74 svar
20 synes godt om
25. marts 2014

-Sigrid-

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Aabye

-Sigrid- skriver:

Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

Jeg har begge de gange jeg har været gravid, haft far til børnene med.. Havde det ikke kunne lade sig gøre, så havde jeg nok taget min mor med.. 

Men jeg synes ikke det er unormalt at have en veninde med, hvis det er en veninde man er tæt med i forvejen.. Og hvis det er en veninde der kan tackle en, hvis der er dårlige nyheder.. 

Anmeld

25. marts 2014

Mutti2B

Her er der jo ingen far til min datter og jeg har heller ingen mor.

Til nf havde jeg min veninde med, til kønsscanning var jeg alene, til md havde jeg min far og hans kæreste med og til 3D scanningen var min anden veninde med. Det var i øvrigt også de to veninder der var med til fødslen

Anmeld

25. marts 2014

JH12

NF, MD og tidlig kønsscanning var det kun farmand og jeg.  

Til sen 3D scanning havde vi de kommende farmor og mormor med. 

Skulle de ske ffarmand ikke kunne komme med , ville jeg tilbyde mormor og farmor at komme med igen  

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Aabye skriver:

Jeg har begge de gange jeg har været gravid, haft far til børnene med.. Havde det ikke kunne lade sig gøre, så havde jeg nok taget min mor med.. 

Men jeg synes ikke det er unormalt at have en veninde med, hvis det er en veninde man er tæt med i forvejen.. Og hvis det er en veninde der kan tackle en, hvis der er dårlige nyheder.. 

Godt det ikke kun er mig som er "vanvittig"

Ja, det er selvfølgelig et kriterium at det er den gravide som får lov til at bryde grædende sammen, og ikke "påhænget" 

Anmeld

25. marts 2014

modesty

-Sigrid- skriver:

Hvem ville I/tog I med? 

Hvis faren ikke kunne komme med, havde jeg taget min mor og far med.

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Mutti2B skriver:

Her er der jo ingen far til min datter og jeg har heller ingen mor.

Til nf havde jeg min veninde med, til kønsscanning var jeg alene, til md havde jeg min far og hans kæreste med og til 3D scanningen var min anden veninde med. Det var i øvrigt også de to veninder der var med til fødslen

Fedt med så mange forskellige, og dejligt at du havde opbakning fra så mange siden af 

Anmeld

25. marts 2014

Rockertand

-Sigrid- skriver:

Hvem ville I/tog I med? 

Kan du ikke bare ændre tiden?

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

JH12 skriver:

NF, MD og tidlig kønsscanning var det kun farmand og jeg.  

Til sen 3D scanning havde vi de kommende farmor og mormor med. 

Skulle de ske ffarmand ikke kunne komme med , ville jeg tilbyde mormor og farmor at komme med igen  

Det må de have syntes var skønt

Og jeg tror også det er de "normale" at have med

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

modesty skriver:

Hvis faren ikke kunne komme med, havde jeg taget min mor og far med.

Det tror jeg også er normen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.