Hvem tog I med til scanningerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

-Sigrid-

Lullaby* skriver:

Jeg har altid kun haft faderen med til mine scanninger. Og må indrømme at jeg nok havde prøvet at rykke MD til en dag hvor han kunne være med. For os er det en stor oplevelse, som vi begge gerne vil deltage i.

Men når det så er sagt, synes jeg da kun at det er dejligt at din veninde gerne vil tage med dig
Kan godt forstå at hun blev overrasket over at blive spurgt.
Det er da en kæmpe oplevelse i kan dele sammen

Kan jeg godt forstå, ville også foretrække det, men vi er ikke engang sikre med dagen endnu S:

Han var også med til alle scanninger med storesøster (5 stk) og de første 5 med lillepigen

Hun var meget overrasket, og hun hylede da jeg spurgte, hun er også gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

-Sigrid-

LMX skriver:

Jeg synes det er superfint at tage en veninde med.. Det har jeg selv gjort alle gangene og jeg er altså blevet scannet hver 4 uge fra MD af.. Min mand arbejder og kan bestemt ikke tage fri i tide og utide fordi jeg skal rende til scanning hele tiden.

Han deltager jo i graviditeten på andre måder og får fyldige referater fra scanning til scanning.

Jeg synes du skal ha det godt med din beslutning om at tage din veninde med.

Fedt det ikke kun er mig, og nej, selvfølgelig stopper mændendes karriere ikke bare fordi vores pauser  Han har i forvejen taget mig på hospitalet sååå mange gange allerede, og taget fri fra skole når jeg har haft det virkelig skidt, så kan han ikke bare tage fri fra en eksamen 

Jeg håber selvfølgelig stadig han kan komme med, og det gør min veninde også, men hvis han ikke skal med glæder jeg mig til at bruge den dag sammen med hende  (Shopping)

Anmeld

27. marts 2014

2babygirls

-Sigrid- skriver:

Haha jeg er så besværlig i forvejen, er derinde flere gange i ugen, den er i forvejen blevet rykket og vi ved ikke engang med sikkerhed hvornår far skal op 

Årh hvor fint! Jeg spurgte bare min mor henkastet "Hvis vi dør, så tager du Nethe, ikke?", og hun svarede, uden at kigge op "Jo da" som om vi havde aftalt det for længe siden  No big deal, men vi er så heller ikke kristne, og jeg har ikke planer om at dø, det har jeg gået for meget i skole til 

Hahaha, vi er heller ikke kristne, men glæde for traditioner :-P

Der er ingen der må få mine børn, så blir nødt til at leve mega længe

Anmeld

27. marts 2014

Ciss

Med nr to kunne manden ikke være med. Da tog jeg afsted alene. Det faldt mig ikke ind at bede andre med. For mig er det lige så intimt som et lægebesøg, og den slags tager jeg jo heller ikke andre med til.

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

-Sigrid- skriver:

Hvor kan man det henne :O 

Det stod nederst i det brev vi fik med tiden til nf... (Skejby)
Var også inde at kigge men der var ingen tidligere tider End den vi allerede havde fået

Anmeld

27. marts 2014

Frk. Petersen

-Sigrid- skriver:

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

vi tog alene til alle scanninger - bortset fra kønsscanning, hvor vi havde min svigermor med

Anmeld

27. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
-Sigrid- skriver:

... Hvis det altså ikke skulle være faderen?
Jeg er så heldig at være gravid, og så uheldig at den dag vi skal til misdannelsesscanningen skal min mand til eksamen... Fedt!
Så jeg tænkte i et halvt sekund og bad så min veninde om hun ikke ville tage med. Det ville hun heldigvis godt, men hun lød meget, meget overrasket, så jeg tænkte om det var meget unormalt ikke at tage faderen/sin egen mor med til de seriøse scanninger.

Vi havde også den kommende storesøster med til nakkefold, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og jeg var i 13+5 den fredag jeg skulle scannes, så det kunne ikke udskydes... Nå igen:

Hvem ville I/tog I med? 

jeg havde min svigermor med til en kontrolscanning og min mor med til op/ned-scanningen...

Anmeld

27. marts 2014

-Sigrid-

Ms.Sunshine skriver:

jeg havde min svigermor med til en kontrolscanning og min mor med til op/ned-scanningen...

Hvad er det for nogle 

Anmeld

27. marts 2014

-Sigrid-

LinLin skriver:

Det stod nederst i det brev vi fik med tiden til nf... (Skejby)
Var også inde at kigge men der var ingen tidligere tider End den vi allerede havde fået

Jeg har lige læst min seddel grundigt igennem og der står "Undersøgelsestidspunktet kan som udgangpunkt ikke ændres" ... Hvorfor ligger man det så klokken 17?! 

Anmeld

27. marts 2014

-Sigrid-

2babygirls skriver:

Hahaha, vi er heller ikke kristne, men glæde for traditioner :-P

Der er ingen der må få mine børn, så blir nødt til at leve mega længe

Præcis! Har planer om at mine piger skal i fertilitetsbehandling når de er 25, for de laver ikke "adder badder", ... Heller ikke selvom de selvfølgelig til den tid er gift med fædrene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.