Anonym skriver:
Nååh så det er fordi folk betaler sig til en ekstra scanning? Men det er vel begrænset hvad man kan se? Vi venter bare til nf. scanningen 
Sjovtat din læge ville tage en test - for det er jo den samme test som man lige har taget derhjemme. Jeg ringede til min læge da jeg var 6 uger henne dvs. det er en måned siden og bestilte tid, som er i næste uge
Hvis du bliver gravid på naturlig vis får du ikke tilbudt en tidlig scanning, så mange vælger at betale for en scanning omkring uge 7, da man der kan se om hjertet slår. På det tidspunkt ligner fosteret end lille vingummiebamse, men det er jo en EGEN lille vingummiebamse, så det er bare kæmpe stort, og så er det en fantastisk oplevelse, og giver tryghed, når man har set den lilles hjerte slå

Er du i fertilitetsbehandling, får man gratis tilbudt en scanning i uge 7, netop for at se om hjertet slår.
Ja testen hos lægen var præcis dem samme, men de ville ikke booke tid til 1. Lægeundersøgelse før de havde bekræftet det. Men som sagt er det forskelligt fra læge til læge, hvad procedure de har ifht. graviditet.
Men det er da også helt fint at vente til NF, det er også hvad man har tålmodighed til .. Jeg var selv alt for nysgerrig.
Anmeld