Hvorfor får så mange scanninger så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

Laulund87

førstebarn21 skriver:

Det kan jeg ikke lige se hvor står henne

men billedet er fra uge 8

Ja det stod der før, nu har du streget det over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

LinLin

førstebarn21 skriver:

Det kan jeg ikke lige se hvor står henne

men billedet er fra uge 8

Det stod der hvor du nu har lavet sorte streger

Anmeld

20. marts 2014

Mortil223

Laulund87 skriver:

Ja det stod der før, nu har du streget det over

det er præcis samme billede, men mit fulde navn+ cpr skulle ikke lige ligge på en offentlig side så en venlig admin hjalp mig med at slette billedet

Anmeld

20. marts 2014

Mortil223

LinLin skriver:

Det stod der hvor du nu har lavet sorte streger

læs det andet svar

Anmeld

20. marts 2014

Laulund87

førstebarn21 skriver:

det er præcis samme billede, men mit fulde navn+ cpr skulle ikke lige ligge på en offentlig side så en venlig admin hjalp mig med at slette billedet

Men der stod stadig at du var 11+2 uger henne! Så passer det jo ikke når du siger billedet er fra uge 8. Jeg ved hvad jeg så

Anmeld

20. marts 2014

LinLin

førstebarn21 skriver:

læs det andet svar

Jamen så har du vel stadig billedet selv og kan se der står 11 uger og 2 dage

Anmeld

20. marts 2014

Mortil223

Laulund87 skriver:

Men der stod stadig at du var 11+2 uger henne! Så passer det jo ikke når du siger billedet er fra uge 8. Jeg ved hvad jeg så

wow det er godt nok vigtigt for dig var

jamen så får da ret, det kan være jeg byttede rundt på det og et andet billede, og dette billede er så fra uge 11, tilfreds?

men vi er enige om det er en jævn dårlig ide at ligge sit fulde navn og cpr ud på en offentlige side ik? og der intet forkert er i jeg får det slettet?

Anmeld

20. marts 2014

Mortil223

LinLin skriver:

Jamen så har du vel stadig billedet selv og kan se der står 11 uger og 2 dage

læs det andet svar, gider ikke sidde og svarer 2 hver for sig på samme spørgsmål kan af en eller anden grund ikke kopirere det samme svar ind til dig, som til den anden.

Anmeld

20. marts 2014

isabellasmor

I første graviditet fik vi de 2 normale + en terminsskanning da jeg ikke vidste hvor langt jeg var pga uregelmæssig mens. og betalte så for en kønsscanning i uge 14. 

Denne gang , fordi vi er blevet gravid ved inseminering, fik vi en på klinikken omkring uge 6-7 . Efterfølgende har vi betalt os til ikke mindre end 4 scanninger inkl. Kønsscanning i uge 14. 

Jeg vil gerne til 1 eller 2 mere inden fødsel, udover md scanningen som jeg har tid til i næste mdr. 

Simpelthen fordi vi kan og vi vil. Hvorfor så ikke? Jeg sætter virkelig pris på alle de billeder vi har fra det helt tidlige stadie og til nu, af VORES barn, og ikke et over nettet eller i en bog. Jeg ærger mig over vi kun betalte os til 1 scanning sidst jeg var gravid, men vi havde så heller ikke de store penge dengang, så sådan var det jo bare. 

Anmeld

20. marts 2014

Laulund87

førstebarn21 skriver:

wow det er godt nok vigtigt for dig var

jamen så får da ret, det kan være jeg byttede rundt på det og et andet billede, og dette billede er så fra uge 11, tilfreds?

men vi er enige om det er en jævn dårlig ide at ligge sit fulde navn og cpr ud på en offentlige side ik? og der intet forkert er i jeg får det slettet?

Nu er der indimellem fakere herinde så ja, jeg er opmærksom. Finder det godt nok besynderligt at du ikke kan kende forskel på dine skanningsbilleder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.