Ultimative yndlings serie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

modesty

True Detective

Twin Peaks (første sæson)

Six Feet Under

Mad Men (første tre sæsoner)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Lykke:)

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

How I meet your mother! Er totalt afhængig af den serie

Anmeld

11. marts 2014

Louisejulia

Her hjemme ser vi prison break og orange is the New Black  

Anmeld

11. marts 2014

Bare gæst

Uha.. har efterhånden set ret mange serier, men de jeg kan se igen og igen er helt sikkert

Vampire Diaries og X-Files. 

Anmeld

12. marts 2014

oktober2014

One tree Hill, orange country, vampire diaries, 90210 (den nye), alle CSI, fringe og så har jeg set ALLE sæsoner af venner maaaange gange :-) men jeg elsker også serier!

Anmeld

12. marts 2014

sara4

jeg nikker med på mange af de allerede nævnte derud over så så jeg buffy og angel til hudløshed i mine unge år. genså buffy med stor fornøjelse for et års tid siden på netflix, og vil rigtig gerne se angel igen men ved ikke lige hvor jeg kan finde den. så jeg ser bones for lige at savle lidt over den lækre godte til david som han hedder i virkeligheden

Anmeld

12. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Criminal minds

Sex and the City

Two and a half men

Sons of anarchy

Friends

Beverly Hills 90210 (den orginale)

Desperate housewives

Og når jeg skal se serier med min mor eller far, så er de 'gode gamle' danske serier som matador og krøniken altså et hit. 

Anmeld

12. marts 2014

Rikke2404

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

Det må absolut være F.R.I.E.N.D.S!

Jeg elsker den serie. Jeg har indvisteret i boksen.
Ser den igen og igen

Anmeld

12. marts 2014

Englepigens mor

Rinepigen skriver:

Så kom med jeres 

Har man forresten fået at vide hvem "the mother" er????

Anmeld

12. marts 2014

AnonymMor

Englepigens mor skriver:

Har man forresten fået at vide hvem "the mother" er????

Ja hun er med i hele sæson 9 og mener os man ser hende i sidste afsnit af sæson 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.