Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
True Detective
Twin Peaks (første sæson)
Six Feet Under
Mad Men (første tre sæsoner)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ? ( bare en for sjov tråd ) Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i Så kom med jeres
Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ? ( bare en for sjov tråd )
Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut
Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb
How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i
Så kom med jeres
Her hjemme ser vi prison break og orange is the New Black
Uha.. har efterhånden set ret mange serier, men de jeg kan se igen og igen er helt sikkertVampire Diaries og X-Files.
One tree Hill, orange country, vampire diaries, 90210 (den nye), alle CSI, fringe og så har jeg set ALLE sæsoner af venner maaaange gange :-) men jeg elsker også serier!
jeg nikker med på mange af de allerede nævnte derud over så så jeg buffy og angel til hudløshed i mine unge år. genså buffy med stor fornøjelse for et års tid siden på netflix, og vil rigtig gerne se angel igen men ved ikke lige hvor jeg kan finde den. så jeg ser bones for lige at savle lidt over den lækre godte til david som han hedder i virkeligheden
Criminal minds
Sex and the City
Two and a half men
Sons of anarchy
Friends
Beverly Hills 90210 (den orginale)
Desperate housewives
Og når jeg skal se serier med min mor eller far, så er de 'gode gamle' danske serier som matador og krøniken altså et hit.
Englepigens mor skriver: Har man forresten fået at vide hvem "the mother" er????
Har man forresten fået at vide hvem "the mother" er????
Ja hun er med i hele sæson 9 og mener os man ser hende i sidste afsnit af sæson 8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128