Ultimative yndlings serie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

isabellasmor

Rinepigen skriver:

hvad er SOA? 

Sons of anarchy 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

LMX

Rinepigen skriver:

hvad er SOA? 

SOA= Sons Of Anarchy

Jeg er vild med den nye BLACKLIST. 

Desperate Housewives og SATC er nok de eneste jeg har set fra ende til anden flere gange.

Anmeld

11. marts 2014

AnonymMor

isabellasmor skriver:

Sons of anarchy 

det kender jeg godt min kæreste ser det os men det er lidt for brutalt til mig 

Anmeld

11. marts 2014

MomInTheMaking

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

United states of Tara

Big Bang Theory

Breaking bad

Game of thrones

Men jeg ser stort set alt hvad jeg kan finde, det er dog bare de 4 der pt. er mine ultimative yndlings.

Anmeld

11. marts 2014

TbCp

House of cards

homeland

dexter

Anmeld

11. marts 2014

Victoria2013

Rome - kan gense den igen og igen og bliver aldrig træt af den 

Spartacus - er blevet lidt af en kult-serie og elsker den bare

The Borgias - også bare lige mig, kan godt nu og da finde på at gense bare enkelte afsnit, fordi jeg lige har lyst

Anmeld

11. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

Det må være Castle, Cold Case, Det lille hus på prærien eller Midsomer Murders

Andre gode serier...
Supernatural
White Collar
24 timer
E.R.
Bones

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. marts 2014

SandraXOXO

Jeg er bare en rigtig serie nørd. Elsker alt lige fra stargate sg1 til gossip girl, lost, csi, venner og My Cat from Hell og matador :-D

Anmeld

11. marts 2014

MyLove E

Jeg ser ikke så mange serie mere .. Men har altid været vild med.

Freinds

The Nanny- miss fine

Full house - hænderne fulde

Rejseholdet

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

CSI Las Vegas (ikke de andre!)
og
Venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.