Ultimative yndlings serie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

Troldemommi

Big Bang Theory  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Rinepigen skriver:

Hannibal er også en af dem jeg skal have set hvad er for noget  Elsker filmene så tror det er noget for mig 

Ja jeg vil jo helt klart anbefale den

Den er slet ikke som nogen af filmene, men jeg synes virkelig den er fantastisk! - Glæder mig sådan til den nye sæson!

Anmeld

11. marts 2014

Trekløver(:

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

Dexter

Matador

The King of Queens

Anmeld

11. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Uh uh, har også set vildt meget "ally mcbeal" i mine teenage år

Anmeld

11. marts 2014

AnonymMor

SummaSummarum skriver:

Desperate Housewives

CSI

Special Victims Unit

Criminal Minds

Sex and the City

Beverly Hills 90210 (Den var et hit på mine unge dage, så kan ikke udelukkes!) 

Rejseholdet

Strisser på Samsø

Amys ret

Anna Pihl

Lærkevej

Det lille hus på prærien

Numb3rs

Mash

Water rats

Sopranos

En stemme i natten

Forsvundet sporløst

Gilmore Girls

Inspektor Morse

En sag for Frost

Kommissær Wycliffe 

Sagen genåbnet

911 - Nine One One its an emergency.

.. og sikkert mange flere 

pyh ja der er nok at gå igang med hehe 

Anmeld

11. marts 2014

AnonymMor

TanyaGR skriver:

Ja jeg vil jo helt klart anbefale den

Den er slet ikke som nogen af filmene, men jeg synes virkelig den er fantastisk! - Glæder mig sådan til den nye sæson!

lyder fedt.. jamen den skal klart ses  

Anmeld

11. marts 2014

AnonymMor

M_V skriver:

Dexter

Matador

The King of Queens

tak uh matador er slet ikke mig hehe men ja king of queens er fedt 

Anmeld

11. marts 2014

@BRUGER

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

Desperate housewives

Kongen af Queens

How I met your mother

Lærkevej

Nynne

Venner

Criminal minds

Det var lige dem jeg kunne komme på, som jeg godt kan li. ...

Anmeld

11. marts 2014

isabellasmor

Rinepigen skriver:

Så kom med jeres 

Vampirer diaries og SOA

Anmeld

11. marts 2014

AnonymMor

isabellasmor skriver:

Vampirer diaries og SOA

hvad er SOA? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.