Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lykke:) skriver: How I meet your mother! Er totalt afhængig af den serie
How I meet your mother! Er totalt afhængig af den serie
også mig det er virkelig bare det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Onde upon a time, den 'rigtige'. der er også en onde upon a time in wonderland, men den har ikke de samme fede historier
Onde upon a time, den 'rigtige'.
der er også en onde upon a time in wonderland, men den har ikke de samme fede historier
ja det siger min veninde også er en god serie
Dr. House skriver: The Walking Dead, Game of thrones, American horror story sæson 2,3, Orange is the new black.
The Walking Dead, Game of thrones, American horror story sæson 2,3, Orange is the new black.
The walking dead har jeg også hørt godt om
Rinepigen skriver: også mig det er virkelig bare det bedste
Uh...
- Matador
- Sex and the City
- The Walking Dead
- How I Met Your Mother
- Big Bang Theory
- Girls
- Klovn
- Breaking Bad
- Gossip Girl
- Awkward
- Suits
- Life Unexpected
- Drop Dead Diva
... der er så mange gode
SOA er helt klart min favorit!! Det er den mest spændende, vilde, rørende serie jeg nogensinde har set!! Min mand og jeg sidder og hopper i sofaen, bider i puderne og high fiver når vi ser den!!
Glee er jeg også helt tosset med!
Morgensol skriver: SOA er helt klart min favorit!! Det er den mest spændende, vilde, rørende serie jeg nogensinde har set!! Min mand og jeg sidder og hopper i sofaen, bider i puderne og high fiver når vi ser den!! Glee er jeg også helt tosset med!
Hm kunne være man skulle lure lidt mere med næste gang kæresten ser det
I mine unge dage elskede jeg Buffy the vampire slayer!
Ellers ser jeg
Big bang theroy.
Game of trones.
The mentalist.
Bones.
CSI (den orginale!)
Dowenton Abby.
Friends.
Crimenal mindes.
Nord og synd, elsker jeg også, og følger med i den, hver gang den bliver genudsendt. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128