Ultimative yndlings serie ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

-Sigrid-

Onde upon a time, den 'rigtige'.

der er også en onde upon a time in wonderland, men den har ikke de samme fede historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

maria_wlt

Siden jeg kan huske så har det været 

MATADOR  ELSKER ELSKER ELSKER 

Ellers Krøniken, Nord og Syd, Anne for grønnebakken, Game of thrones, Venner, New york bluse

Anmeld

11. marts 2014

Isabella_mor

Big bang theory.. <3

Anmeld

11. marts 2014

TNBC

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

Jeg ser for det meste kun amerikanske/engelske

Castle

Ncis

Rizzoli and isles

Csi

Criminal minds 

Law and order:svu

Greys hvide verden

Mentalist

Lost girl

Primeval 

Grimm

Anmeld

11. marts 2014

Englepigens mor

Veronica Mars
Bones
Og selvfølgelig Matador

Anmeld

11. marts 2014

--Line..

jeg elsker NCIS! synes det er sådan en fed og spændende serie,

ellers så ser jeg Special Victims Unit Criminal Minds, og CSI. men det er ikke nogle jeg følger med i.

Anmeld

11. marts 2014

trunte89

Jeg har en stor kærlighed til danske serier

Rejseholdet ligger helt i top!
Ellers er jeg bl. a. vild med taxa, strisser på Samsø, Anna Pihl, krøniken, Nikolaj og Julie, klovn, forbrydelsen, borgen, broen, dicte. Og så er jeg lige gået igang med hotellet igen.

Af udenlandske kan jeg rigtig godt lide csi NY.

Anmeld

11. marts 2014

Zelinasmor

Vampire diaries

the originals

pretty little liars

gossip girl

90210

prison break

Anmeld

11. marts 2014

Dr. House

Rinepigen skriver:

Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ?  ( bare en for sjov tråd ) 

Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut  

Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb  

How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut  øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i  

Så kom med jeres 

The Walking Dead, Game of thrones, American horror story sæson 2,3, Orange is the new black.

Anmeld

11. marts 2014

FamilenStorm

Rinepigen skriver:

Så kom med jeres 

Suits.. Super serie og flotte mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.