hjælp dyb krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Guldet

Hvad fik du købt? Ligger du ikke et billede ind ? Jeg står i samme dilemma til barnedåb på søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

BigHope13

Lykke:) skriver:

Synes altså du ser dejligt ud! Du har næsten lige født en skøn dreng!

Stort tillykke med igår! Håber i havde en rigtig dejlig dag, og at Thor fik en masse gode ting samt hans skønne navn.

Hvordan endte du med at se ud?

Hvor er du bare sød, vi havde en super dejlig dag. Skal nok lave en tråd når jeg først har fået billerne hjem fra min onkel. Men i kan da lige få to billeder hvor man lidt kan se hvad jeg endte med at have på.
En rigtig lækker kjole/tunika fra solo og leggins og så et smart halstørklæde følte mig så godt tilpas og fik mange dejlige komplimenter, nøj hvor var det skønt og tiltrængt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

<3 Julebabyen <3 skriver:

Hvad fik du købt? Ligger du ikke et billede ind ? Jeg står i samme dilemma til barnedåb på søndag

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare sød, vi havde en super dejlig dag. Skal nok lave en tråd når jeg først har fået billerne hjem fra min onkel. Men i kan da lige få to billeder hvor man lidt kan se hvad jeg endte med at have på.
En rigtig lækker kjole/tunika fra solo og leggins og så et smart halstørklæde følte mig så godt tilpas og fik mange dejlige komplimenter, nøj hvor var det skønt og tiltrængt

Hvor er i bare fine alle sammen! Og du ser da mega godt ud!
Thor er altid bare en charmetrold!

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

Lykke:) skriver:

Hvor er i bare fine alle sammen! Og du ser da mega godt ud!
Thor er altid bare en charmetrold!

Åh tusind tak

Anmeld

24. februar 2014

Giraffen

BigHope13 skriver:

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen

WOW! sikke da et outfit og må jeg lige komplimentere på frisuren også, virkelig en hot mama

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

WOW! sikke da et outfit og må jeg lige komplimentere på frisuren også, virkelig en hot mama

Åhh tusind tak for de søde ord

Anmeld

24. februar 2014

Loa

BigHope13 skriver:

Ej wow!! Det blev sgu da super godt!!
Hår, tørklæde, tunika, DET HELE!!
Du ligner også en der har det godt

Er helt misundelig altså ikke på du har det godt men outfittet

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

Loa skriver:

Ej wow!! Det blev sgu da super godt!!
Hår, tørklæde, tunika, DET HELE!!
Du ligner også en der har det godt

Er helt misundelig altså ikke på du har det godt men outfittet

Åh hvor er du sød, jeg havde/ har det virkelig også bare godt

Anmeld

24. februar 2014

Laulund87

Du ser VILDT godt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.