hjælp dyb krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

BigHope13

Britt88 skriver:

Kan virkelig anbefale at kigge på ellos, jeg køber tit derinde og er altid tilfreds ! Har også indimellem fundet noget i hms plusafdeling, men der synes jeg man skal en til 2 str op og det er ret demotiverende

Men ellos - kun pluspoint herfra

God barnedåb

Super tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.

jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.

hvad skal jeg gøre har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.

kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig

Synes du ser dejlig ud sødeste.. 

Anmeld

12. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Altså hvor jeg kender det og jeg kommer aldrig ned i mine gamle bukser igen

Har ikke rigtig nogen råd bare give dig et

Anmeld

13. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan varmt anbefale mærkerne Zhenzi og Gozzip - de laver fantastisk tøj til kvinder med lidt ekstra kg på kroppen - få evt lidt inspiration her
https://www.facebook.com/pages/Butik-Natalie/14306 3949062706?ref=ts&fref=ts

Anmeld

13. februar 2014

Clisolka

BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.

jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.

hvad skal jeg gøre har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.

kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig

Åh hvor ved jeg bare hvordan du har det!! 

Jeg havde det på akkurat samme måde som efter jeg fødte Bella. Efter fødslen af Oliver var jeg nede i mine egne bukser igen efter 14 dage, så det gav et enormt selvtillidsboooooost, da jeg ikke kunne det efter Bellas fødsel!!

Jeg købte tit bukser i Solo, Kvickly/Føtex eller gik i leggins og tunika'er  Jeg må ærligt indrømme, at leggins først blev opfundet i min verden efter jeg var blevet mor 1 gang  Jeg elsker dem!!! 

Anmeld

13. februar 2014

Pigent

BigHope13 skriver:

Åhh der er også mange flotte forslag. Den blomstrede kjole fra ellos er den jeg havde bestilt hjem men Nøj det snit gør intet godt for mig, jeg ser bare så bred og gravid ud i den så den bliver sendt tilbage.
tusind tak for dine råd, føler mig allerede bedre hævdet til at komme ud og shoppe.

Okay det var øv
Synes bare ofte kjoler der er stram under brystet også løs nedenunder sidder godt hvis man gerne vil skjule noget

Held og lykke med at finde tøj. Du må lige vise os hvad du finder frem til

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

Synes altså du ser dejligt ud! Du har næsten lige født en skøn dreng!

Stort tillykke med igår! Håber i havde en rigtig dejlig dag, og at Thor fik en masse gode ting samt hans skønne navn.

Hvordan endte du med at se ud?

Anmeld

24. februar 2014

Loa

Synes altså du har en rigtig fin figur

Tænker at leggins og en tunika sagtens kunne fungere for dig.

Måske et tørklæde eller lidt smykker for prikken over i'et.

Og så bare tænk på din dejlige søn og udstrål glæde og selvsikkerhed (hvis du ikke har det pga usikkerhed over kroppen, så tænk på du garanteret er en fantastisk person, mor, kæreste og ven) en god/sikker udstråling giver 50% af looket, og føler du dig selv godt tilpas så ser andre dig også sådan

Anmeld

24. februar 2014

Moma

http://vila.dk/vila/knit-cardigans/kaktus-knit-top-noos/14012402,da_DK,pd.html?dwvar_14012402_colorPattern=14012402_BLACK&dwvar_14012402_size=ONESZ&forceScope=

Denne tunika og et par leggins sat sammen med et fedt tørklæde. Jeg har den selv (og har ca. samme kropsform som dig) og er glad for den.

Anmeld

24. februar 2014

Moma

Chris86 skriver:

Evt. De højtaljede bukser m. Lynlås bagpå fra Pieces?? Bruger dem selv... Ligget dog lige og vipper mellem to størrelser, så pt passer ingen af dem 100% på mig... De et nemlig så højtaljede, at de kan holde min hænge-vom bare lidt på plads, så det ik hænger udover bulsekanten.. Høhø

Ja dem bruger jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.