hjælp dyb krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

BigHope13

Laulund87 skriver:

Du ser VILDT godt ud!

Åh tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

et-ønske

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare sød, vi havde en super dejlig dag. Skal nok lave en tråd når jeg først har fået billerne hjem fra min onkel. Men i kan da lige få to billeder hvor man lidt kan se hvad jeg endte med at have på.
En rigtig lækker kjole/tunika fra solo og leggins og så et smart halstørklæde følte mig så godt tilpas og fik mange dejlige komplimenter, nøj hvor var det skønt og tiltrængt

Du ser fantastisk ud håber I havde en dejlig dag

Anmeld

24. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
BigHope13 skriver:

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen

Ej hvor ser du bare godt ud!!!!

stort tillykke med dåben .

Dejlig dreng

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

et-ønske skriver:

Du ser fantastisk ud håber I havde en dejlig dag

Åh tusind tak vi havde en helt fantastisk dag med en ekstremt nem dreng. Han faldt i søvn i kirken efter dåben og skreg ikke en eneste gang i løbet af hele dagen.

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

SDD skriver:

Ej hvor ser du bare godt ud!!!!

stort tillykke med dåben .

Dejlig dreng

Tusind tak for de søde ord

Anmeld

24. februar 2014

Pigent

BigHope13 skriver:

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen

Hvor ser du godt ud Dejligt du fandt noget tøj du havde det godt i.
Og hvor er din søn sød

Anmeld

24. februar 2014

Købmagerkonen

BigHope13 skriver:

Det skinner helt klart igennem at du føler dig tilpas - og du ser skide godt ud

Anmeld

24. februar 2014

quindelist

BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.

jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.

hvad skal jeg gøre har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.

kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig

Gider ikke læse hele tråden igennem, så med fare for at gentage hvad andre siger....

HM har tit godt basistøj i store str -og det er så absolut til at betale, selv for min studenterøkonomi.
Jeg købte et par mørkeblå jeans med stretch til 349kr for et par uger siden, de er rimelig højtaljede selvom der står regular på dem. De blev mine yndlingsjeans på 2 sek.

Mht overdele kan HM godt være ret kedelige, men der er fx nogle der forhandler zizzi på facebook til meget billige priser og ellers er www.hosjytte.dk en rigtig god butik

Anmeld

24. februar 2014

stjernehimmel

BigHope13 skriver:

Du ser BRÆND GODT UD.... jøsses hvor det tøj og hår klær dig godt...

skønt i havde en go dag... forstår skisme godt du følte dig godt tilpas, for du ser dælme os godt ud 

Anmeld

24. februar 2014

BigHope13

Pigent skriver:

Hvor ser du godt ud Dejligt du fandt noget tøj du havde det godt i.
Og hvor er din søn sød

Tusind tak, både for de søde ord men også råd tidligere i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.