hjælp dyb krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Giraffen

BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.

jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.

hvad skal jeg gøre har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.

kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig

jeg har en veninde der ikke er så lille nips længere efter en længere depression og noget dumt medicin.
Hun har netop lige fundet en fantastisk flot blazer i hm+

nu håber jeg ikke jeg gætter helt forkert har altså ikke forstand på størrelser, der ikke er min egen men et eks ku være:

allerinderst (en shapewear - man kan få dem ala heldragt, men vil anbefale man prøver dem )

Og så self  blazeren - og så kan man enten gå med en kjole eller et sæt med nederdel og så bare HØJE stilletter

kjole:

sæt med nederdel + bluse

og det ku være et eks på en nederdel (se prisen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Giraffen

BigHope13 skriver:

du har helt ret, men i guder hvor er det svært

synes det rigtig svært at finde bukser med høj tajle i min størrelse kan ihvertfald ikke passe dem inde fra vero moda

det er måske forskelligt fra person til person, men da jeg sku smide graviditetskiloene havde jeg det MEGET bedre i kjole end i bukser - kunne bedre bevæge mig og synes også at jeg var mere feminin.

følte mig hurtigt som betonlebbe i cowboybukser og det er ikke for at støde nogen kan bestemt sagtens se flotte kvindelige kvinder med ekstra på sidebenene, der bare ka det der - jeg ku bare ikke li det...

så det er vigtigt du finder noget DU har det godt i

Anmeld

12. februar 2014

BigHope13

FruOlsen skriver:

Kære du!

Det er ikke sjovt at føle sig dårligt tilpas i sin egen krop, så jeg synes virkelig du skal forsøge at finde plads i dit budget til at købe noget tøj der sidder godt på dig så du kan få selvtilliden tilbage. Zizzi kan være dyrt - selv køber jeg næsten aldrig derfra da det er for dyrt i forhold til kvaliteten. I stedet køber jeg næsten alt hos asos.com der har en "curve"-sektion hvor tøjet er langt billigere og af fin kvalitet + gratis fragt. Jeg håber ikke du lader dig skræmme af at det er engelske sider, for ja, du risikerer selvfølgelig at det kommer hjem og ikke passer, men hvis du bruger måleskemaerne burde der ikke være nogen problemer

For det første vil jeg opfordre dig til at købe noget shapewear, der gør at dit tøj sidder meget bedre. Det kan fx være en shapetrusse som denne denne eller denne.

Derudover synes jeg du skal fremhæve dine ben med nogle højtaljede slimfit jeans. Jeg har selv været rigtig glad for dem de sælger på asos, som fx disse som ville være super fede med en løs sort overdel. Jeg kan virkelig anbefale denne, som jeg selv har og er ekstremt glad for - bare hav en top inden under Det nyere danske firma Junarose har også højtaljede jeans og en masse andre fine ting - gå på opdagelse

Jeg håber det hjalp lidt/gav inspiration - jeg ved jo selvfølgelig ikke hvilken str du er, så det kan godt være du er for lille til at finde noget i asos curve

Tusind tak for dit svar og tusind tusind tak fordi du har givet dig så meget tid til at finde forskellige sider med tøj til mig, alt det du har fundet frem er bare lige noget for mig og vil da helt sikkert gå ud og lede efter noget. Og skal da helt sikkert have kigget mere på den engelske side. Tør dog ikke bestille derfra til barnedåb når der kun er halvanden uge til

Anmeld

12. februar 2014

Købmagerkonen

BigHope13 skriver:

Tusind tak for dit svar og tusind tusind tak fordi du har givet dig så meget tid til at finde forskellige sider med tøj til mig, alt det du har fundet frem er bare lige noget for mig og vil da helt sikkert gå ud og lede efter noget. Og skal da helt sikkert have kigget mere på den engelske side. Tør dog ikke bestille derfra til barnedåb når der kun er halvanden uge til

Det var så lidt

Jeg har selv brugt mange timer på at finde frem til sider med tøj i min størrelse og siden bestilt hjem fra de forskellige sider for at finde ud af hvordan kvalitet og pasform var. Så ja, det er en jungle og det kræver lidt research, men når man først finder sine yndlingssider og sin størrelse er det fedt at kunne klikke de gode ting hjem billigere end hvis man gik i Zizzi

Mht at nå at få det hjem inden barnedåb (hvis du har mod på det ), så kan man vælge express-levering der koster ca 5 pund (under 50 kroner) hvor man får sine varer inden for få dage. 

Hvis du får brug for mere inspiration siger du bare til - og så håber jeg du finder noget du kan bruge og du føler dig godt tilpas i. Bare husk at du ikke skal gå på kompromis fordi du er lidt større end hvad der er gennemsnit i fx Vero Moda. Der er efterhånden masser af plussize alternativer i verden. Forsøg at være glad for den krop du har nu - også selvom du måske gerne vil tabe dig senere. Det er din følelse lige nu der tæller, og du fortjener at have det godt og føle dig flot til den barnedåb

Anmeld

12. februar 2014

Katia Juul Skovgaard

BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.

jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.

hvad skal jeg gøre har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.

kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig

Jeg har fundet rigtig pænt tøj i den der hedder SOLO, de har også tit udsalg og tilbud på diverse

Anmeld

12. februar 2014

BigHope13

FruOlsen skriver:

Det var så lidt

Jeg har selv brugt mange timer på at finde frem til sider med tøj i min størrelse og siden bestilt hjem fra de forskellige sider for at finde ud af hvordan kvalitet og pasform var. Så ja, det er en jungle og det kræver lidt research, men når man først finder sine yndlingssider og sin størrelse er det fedt at kunne klikke de gode ting hjem billigere end hvis man gik i Zizzi

Mht at nå at få det hjem inden barnedåb (hvis du har mod på det ), så kan man vælge express-levering der koster ca 5 pund (under 50 kroner) hvor man får sine varer inden for få dage. 

Hvis du får brug for mere inspiration siger du bare til - og så håber jeg du finder noget du kan bruge og du føler dig godt tilpas i. Bare husk at du ikke skal gå på kompromis fordi du er lidt større end hvad der er gennemsnit i fx Vero Moda. Der er efterhånden masser af plussize alternativer i verden. Forsøg at være glad for den krop du har nu - også selvom du måske gerne vil tabe dig senere. Det er din følelse lige nu der tæller, og du fortjener at have det godt og føle dig flot til den barnedåb

Åhh så skal jeg da vist ind og søge godt nærmere i morgen formiddag kunne jo være jeg var heldig.

Nøj hvor det rører mig det du skriver det sætter nogle dybe tanker igang ,

Anmeld

12. februar 2014

Tranebaer

Hej,

Her er et par gode råd - du har nok fået dem af andre brugere allerede

- Brug shapewear under tøjet

- Brug helt stramme bukser eller bare strømpebukser med en løs kjole eller evt. tunika. Det er vigtigt, at den ikke skærer nogen steder, heller ikke under brystet, da det fremhæver din mave. Vælg en neutral farve, evt. sort, og ikke en mønstret, for mønsteret vil tiltrække opmærksomhed på de forkerte steder. I stedet for skal du trække opmærksomheden mod dit smukke ansigt med en statementhalskæde eller andre flotte smykker (halskæde eller store øreringe), eller evt. et mønstret halstørklæde. 

- Gå i høje hæle vis du kan. Man ser slankere ud, retter ryggen automatisk og bliver højere. Win-win-win

- Brug tid på din frisure, igen for at få opmærksomhed de rigtige steder

Held og lykke

Anmeld

12. februar 2014

Hullabullabulla

Kan virkelig anbefale at kigge på ellos, jeg køber tit derinde og er altid tilfreds ! Har også indimellem fundet noget i hms plusafdeling, men der synes jeg man skal en til 2 str op og det er ret demotiverende

Men ellos - kun pluspoint herfra

God barnedåb

Anmeld

12. februar 2014

BigHope13

Pigent skriver:

Har du set dette??

Åhh der er også mange flotte forslag. Den blomstrede kjole fra ellos er den jeg havde bestilt hjem men Nøj det snit gør intet godt for mig, jeg ser bare så bred og gravid ud i den så den bliver sendt tilbage.
tusind tak for dine råd, føler mig allerede bedre hævdet til at komme ud og shoppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.