BigHope13 skriver:

er bare såå utilfreds med min krop, Maven hænger, brysterne er skrumpet og ja det hele det hænger bare, undtaget popen den er bare vokset og så er jeg bare så bred
men jeg kan bare ikke nå at gøre den store forskel inden vi skal holde barnedåb her den 23 februar.
jeg kan ikke klemme mig ned i mine gamle normale bukser så jeg trisser stadig rundt i mine graviditets bukser eller leggins, hvis jeg finder et par normale bukser bare et nummer støre så kan jeg sagtens lukke dem men alt flæsket vælter bare ud over sidderne

ja så gik den store tøjjagt jo ind , både i fysiske butikker men også på nettet og synes bare intet er kønt på mig, hvis det er stort nok til at dække maven og hofterne så svømmer jeg bare i overdelen, og jeg vil allerhelst have en lang tunika og leggins på.
hvad skal jeg gøre
har i nogle forslag til hvad der kunne være kønt på min slaske krop, både stil, modeller og farver, selv er jeg jo mest til de mørke ikke alt for pang farver
har heller ikke de store penge så kan ikke gå ud og smide mere end maks 300-400 kr på en ny overdel.
kan lige vedlægge nogle billeder af mig selv så i har en ide om hvordan min deforme krop hænger sammen

de to første billeder er fra idag, det sidste er fra før jeg fødte så i kan fornemme resten af kropsbygningen, har ikke lige kæresten til at tage et billede af hele mig nemlig
Kære du!
Det er ikke sjovt at føle sig dårligt tilpas i sin egen krop, så jeg synes virkelig du skal forsøge at finde plads i dit budget til at købe noget tøj der sidder godt på dig så du kan få selvtilliden tilbage. Zizzi kan være dyrt - selv køber jeg næsten aldrig derfra da det er for dyrt i forhold til kvaliteten. I stedet køber jeg næsten alt hos asos.com der har en "curve"-sektion hvor tøjet er langt billigere og af fin kvalitet + gratis fragt. Jeg håber ikke du lader dig skræmme af at det er engelske sider, for ja, du risikerer selvfølgelig at det kommer hjem og ikke passer, men hvis du bruger måleskemaerne burde der ikke være nogen problemer 
For det første vil jeg opfordre dig til at købe noget shapewear, der gør at dit tøj sidder meget bedre. Det kan fx være en shapetrusse som denne, denne eller denne.
Derudover synes jeg du skal fremhæve dine ben med nogle højtaljede slimfit jeans. Jeg har selv været rigtig glad for dem de sælger på asos, som fx disse som ville være super fede med en løs sort overdel. Jeg kan virkelig anbefale denne, som jeg selv har og er ekstremt glad for - bare hav en top inden under
Det nyere danske firma Junarose har også højtaljede jeans og en masse andre fine ting - gå på opdagelse 
Jeg håber det hjalp lidt/gav inspiration - jeg ved jo selvfølgelig ikke hvilken str du er, så det kan godt være du er for lille til at finde noget i asos curve 
Anmeld