hjælp dyb krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

BigHope13

stjernehimmel skriver:

Du ser BRÆND GODT UD.... jøsses hvor det tøj og hår klær dig godt...

skønt i havde en go dag... forstår skisme godt du følte dig godt tilpas, for du ser dælme os godt ud 

Åh tak bliver jo helt rørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Moma

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen

Det så da super godt ud! Tillykke med sønnen!

Jeg havde ikke set, det var en gammel tråd - HA HA

Nogle gange er det bare lettere at gå i en fysisk butik og prøve tøjet - det kan man også få hjælp. Og Solo har så meget fint.

Anmeld

25. februar 2014

*Pingvinen*

BigHope13 skriver:

Jeg har lagt nogle billeder i en svar ovenfor, men fandt lige et billede som kæresten tog inden vi tog i kirke.
Fandt en rigtig dejlig kjole/tunika i solo, og så havde jeg bare leggins under. Det er det jeg har det mest behageligt i, og følte mig så godt tilpas hele dagen

Nu synes jeg ikke, at de første billeder i dit start-indlæg, var katastrofale, men kender godt følelsen, når man lige har født og så skal man se lidt godt ud til dåben.
Dit outfit til dåben ser helt igennem fantastisk ud. Virkelig flot sat sammen og flot til figuren.

Anmeld

25. februar 2014

Guldet

BigHope13 skriver:

det ser vildt godt ud.. hvad leggins er det? og hvor er de støvler købt?

Anmeld

25. februar 2014

Pigent

BigHope13 skriver:

Tusind tak, både for de søde ord men også råd tidligere i tråden

Var så lidt

Anmeld

25. februar 2014

BigHope13

<3 Julebabyen <3 skriver:

det ser vildt godt ud.. hvad leggins er det? og hvor er de støvler købt?

Det er blot almindelige sorte leggins fra h&m til 80 kr. Støvlerne ved jeg ikke da det er nogle gamle jeg har lånt af min søster men tænker det er nogle billige fra bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.