Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Babydream2013

Mine fornemmelser kan jeg også pakke langt væk...stoler ikke en dyt på dem haha.

1 graviditet var jeg 100% sikker på at det var en dreng (jm mente pige)...ud kom en pige.

Denne gang var jeg sikker på at det var en pige men nej der gemmer sig en lille dreng derinde ♥.

Måske jeg bare skal gå efter det modsatte køn som min fornemmelse siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg er førstegangs gravid (15+0) idag 

og spørg mig ikk hvorfor men jeg har altid trode at er der flere drenge ved mandens side en piger og er der flest piger ved kvindens side en drenge så har jeg altid troede at der stor sansyndeligt at man fik både piger og drenge. Troede ikk at det manden side der afgøre det?

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Jeg har ikke født endnu. Jeg er selv 100% sikker på det er en dreng. Og det tror alle omkring mig også.
Så nu må vi se om et par måneder om jeg havde ret, eller skal krydse af i nummer 2

Anmeld

5. februar 2014

Louises

Lige da jeg testede positivt var jeg helt sikker på at det var en pige. kiggede kun på ting til piger, kunne slet ikke forestille mig at det var en dreng. Til en scanning fik vi af vide at det var en pige og ud kom en pige :-) 

Anmeld

5. februar 2014

FrkZier

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

jeg var 100% på at det var en dreng der lå derinde, og det VAR det også

Anmeld

5. februar 2014

MissTas

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Her troede jeg at jeg fik en søn, men fik en fantastisk dejlig datter

Anmeld

5. februar 2014

cnmigo

Anonym skriver:

Jeg har været gravid 2x og havde en fornemmelse ved begge to og fornemmelsen var korrekt begge gange.

Havde desuden også forskellige maver; man sagde/siger at en pige graviditet sidder på hele kroppen, mens drengen sidder på maven.

Jeg fik en pige først - fornemmede det hurtigt og havde ret - desuden var jeg fed/med vand fra øre til tå

Nummer to var en dreng, både fornemmet og korrekt Var nærmest kun gravid på maven

Anmeld

5. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Havde Ingen fornemmelse overhovedet.. Og dem der har gættet rigtigt, tjaa.. De har så været heldige - men også ret sandsynligt 50/50 % chance ik......

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg har også læst at hvis man har to drenge er større sandsynlighed for en dreng næste gang også (nu er der så altid størst chance for dreng )
Men har aldrig hørt at hvis en mand har brødre er der (endnu) større chance for drenge....

Men det er der.

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Havde Ingen fornemmelse overhovedet.. Og dem der har gættet rigtigt, tjaa.. De har så været heldige - men også ret sandsynligt 50/50 % chance ik......

Helt enig Men stadig sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.