Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

lineog4

Kommende mor skriver:

Haha okay 

Grund til jeg bliv chokoeret er fordi jeg læst herinde at det er manden der bestemmer. 

så tænkte når min mands bruger har 2 drenge og. Den 3 dreng er på vej så tænkte jeg så der jo ikk scance for det.  

og jeg er førstegangs gravid (15+1) så du siger at når det første gang så der 60% schance for det er en dreng og 40% schance at det er en pige?

og jeg spørger nyskerig. Men vi har valgt ikk at vide kønnet. Vil gerne først vide det når jeg føder

Jeg har hørt 51% for en dreng og 49% for en pige og det er der ved alle graviditeter også selvom du har 5 drenge i forvejen  

Man kan bare statistisk se en forskydningen af procenten ved 3. Graviditet hvis der er to af samme køn. Må dog der sige jeg kender mange (mig selv inklusiv som fik 2 af samme køn først og så kom det andet køn 3. Gang).

hvis I ikke kender kønnet så drøm du både om drenge og piger for der er næsten samme sandsynlighed for det ene som det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
lineog4 skriver:

Jeg har hørt 51% for en dreng og 49% for en pige og det er der ved alle graviditeter også selvom du har 5 drenge i forvejen  

Man kan bare statistisk se en forskydningen af procenten ved 3. Graviditet hvis der er to af samme køn. Må dog der sige jeg kender mange (mig selv inklusiv som fik 2 af samme køn først og så kom det andet køn 3. Gang).

hvis I ikke kender kønnet så drøm du både om drenge og piger for der er næsten samme sandsynlighed for det ene som det andet

Hehe okay

og undskyld at jeg tar alt din tid det vildt sødt af dig at svare på alle mine spørgsmål. Og lover det her er sidste spørgsmål 

Vil det sige det er ikk 50/50 som jeg ellers tit høre

vil der uanset hvad altid være støre procent for dreng end pige? Vil der altid være 51% for dreng og 49 % for en pige?

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Kommende mor skriver:

Hehe okay

og undskyld at jeg tar alt din tid det vildt sødt af dig at svare på alle mine spørgsmål. Og lover det her er sidste spørgsmål 

vil der uanset hvad altid være støre procent for dreng end pige? Vil der altid være 51% for dreng og 49 % for en pige?

Kn godt være det er en skrøne, men det er hvad jeg hørt fordi drengebørn er mere skrøbelige og det udligner sig til 50/50

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Kommende mor skriver:

Hehe okay

Kn godt være det er en skrøne, men det er hvad jeg hørt fordi drengebørn er mere skrøbelige og det udligner sig til 50/50

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Okay tusind tak for svar på alle mine spørgsmål det sødt af dig

Anmeld

6. februar 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Min mavefornemmelse sagde PIGE - vi fik en LAURA

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

Ved min mands side er der flest drenge. Og hans storbror som har 2 sønner og den 3 dreng er på vej. 

Vil det sige at der ingen schance for en enkelt pige i det her tilfælde?

Selvfølgelig er der en chance for en pige.

Anmeld

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Okay men da du læst det jeg skrev. lyder det ikk til at det er lidt umuligt at vi få en pige? Når nu ved min mands side er flest drenge eller faktisk næsten kun drenge. 

der vil være en schance at vi få en pige hvis kvindes side også har noget at sige. Men det er kun mandens afgørelse. 

Der er jo altid afvigelser og jo, der er chance for at få en pige.

Men en ting er sikkert - dine kromosomer betyder ikke noget. Det gør din mands. 

Du kan evt læse denne artikel, som er en af mange, der omhandler, hvad der bestemmer, om vi får drenge eller piger.

Anmeld

8. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Der er jo altid afvigelser og jo, der er chance for at få en pige.

Men en ting er sikkert - dine kromosomer betyder ikke noget. Det gør din mands. 

Du kan evt læse denne artikel, som er en af mange, der omhandler, hvad der bestemmer, om vi får drenge eller piger.

Okay. Har du et link til den? Og tak

Anmeld

8. februar 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Jeg har altid vidst hvad jeg skulle have, og det har ALDRIG slået fejl (de 2 gange jeg har været gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.