Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Aabye

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Første gang jeg var gravid var jeg sikker på at jeg fik en pige.. Endte dog med en rigtig dejlig dreng.. 

Anden gang sagde alle jeg kendte at jeg ville få en dreng mere. så der ville jeg være rasmus modsat, og sagde at jeg fik en pige, til trods for at jeg havde på fornemmelsen at jeg fik en dreng.. Og der fik jeg en dreng igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Hov kan da godt se jeg glemte de mest oplagte muligheder

Anmeld

4. februar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har ikke stemt, da muligheden ikke var der.

Men gættede rigtigt begge gange... første gang en pige, næste gang en dreng.

Anmeld

4. februar 2014

JH12

Jeg og ALLE andre var sikker på der gemte sig en dreng, men ud kom altså en pige..

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Første gang var jeg stensikker på det var en dreng  Der var kun drenge i min familie, så det kunne absolut ikke blive en pige  Det blev en pige 

2. gang havde jeg ikke den fornemmelse som 1. gang - og det blev en dreng 

Anmeld

4. februar 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Jeg har gættet det alle fire gange ��

Anmeld

4. februar 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Da jeg testede positiv med vores store, gik jeg ind til manden og sagde: 'Tillykke, du skal være far til en dreng.' Og ud kom en dejlig dreng
Anden gang havde jeg også en klar fornemmelse, men gik i en lille drøm om at få en pige, selvom jeg vidste det blev en dreng og ja der kom en dreng

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Første gang var jeg stensikker på det var en dreng  Der var kun drenge i min familie, så det kunne absolut ikke blive en pige  Det blev en pige 

2. gang havde jeg ikke den fornemmelse som 1. gang - og det blev en dreng 

Hehe, det er jo din mand, der "bestemmer" kønnet på dit barn så hvis han fx kun har brødre, er der statistisk større chance for drenge

Anmeld

4. februar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg var stensikker på en dreng, og det fik vi også

Anmeld

4. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hehe, det er jo din mand, der "bestemmer" kønnet på dit barn så hvis han fx kun har brødre, er der statistisk større chance for drenge

Han har kun en søster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.