Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Kommende mor skriver:

jeg er førstegangs gravid (15+0) idag 

og spørg mig ikk hvorfor men jeg har altid trode at er der flere drenge ved mandens side en piger og er der flest piger ved kvindens side en drenge så har jeg altid troede at der stor sansyndeligt at man fik både piger og drenge. Troede ikk at det manden side der afgøre det?

Du bærer ikke på nogen Y-kromosomer. Det gør din mand. Så da drenge er XY og piger XX, og der er en fra manden og en fra kvinden, så vil det altid være Xeller Y fra manden, der bestemmer. Vi kvinder kan bare læne os tilbage ... Eller bevidst gå efter mænd, som er den eneste mand i familien eller den mand, hvor der ikke er kvinder i famiilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Jeg havde en stærk fornemmelse der sagde dreng. Min intuition blev ved med at sige dreng når folk sagde pige. Og jeg havdr flere drømme som omhandlede en lyshåret og blåøjet dreng.

Jeg fødte en søn og han er lyshåret med blå øjne.

Nogle ville mene det er tilfældigt. Men jeg tror nu godt at vi kan have fornemmelser og intuitioner der er sande. 

Anmeld

6. februar 2014

mrhl

Fra jeg stod med den positive test i hånden var jeg helt sikker på at det var en pige... Og det var det sørme også :-)

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Du bærer ikke på nogen Y-kromosomer. Det gør din mand. Så da drenge er XY og piger XX, og der er en fra manden og en fra kvinden, så vil det altid være Xeller Y fra manden, der bestemmer. Vi kvinder kan bare læne os tilbage ... Eller bevidst gå efter mænd, som er den eneste mand i familien eller den mand, hvor der ikke er kvinder i famiilen

Ved min mands side er der flest drenge. Og hans storbror som har 2 sønner og den 3 dreng er på vej. 

Vil det sige at der ingen schance for en enkelt pige i det her tilfælde?

Anmeld

6. februar 2014

Frk. Petersen

Jeg var usikker, men følte for at det var en pige, og det var det..

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Kommende mor skriver:

Ved min mands side er der flest drenge. Og hans storbror som har 2 sønner og den 3 dreng er på vej. 

Vil det sige at der ingen schance for en enkelt pige i det her tilfælde?

Min far er af en søskende flok på 3 drenge, hans far var af en søskende flok kun af drenge. Og jeg har 3 kusiner på min fars side  og ingen fætre så vil sige du skal nok ikke kun købe  drengetøj før du har fået at vide det ikke er en pige ;-)

Anmeld

6. februar 2014

helle85

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

første gang havde jeg på fornemmelsen at vi fik en dreng og det gjorde vi

anden gang havde jeg på fornemmelsen at vi fik en pige og det var også rigtig

så jeg har stemt andet

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Min far er af en søskende flok på 3 drenge, hans far var af en søskende flok kun af drenge. Og jeg har 3 kusiner på min fars side  og ingen fætre så vil sige du skal nok ikke kun købe  drengetøj før du har fået at vide det ikke er en pige ;-)

Okay men da du læst det jeg skrev. lyder det ikk til at det er lidt umuligt at vi få en pige? Når nu ved min mands side er flest drenge eller faktisk næsten kun drenge. 

der vil være en schance at vi få en pige hvis kvindes side også har noget at sige. Men det er kun mandens afgørelse. 

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Kommende mor skriver:

Okay men da du læst det jeg skrev. lyder det ikk til at det er lidt umuligt at vi få en pige? Når nu ved min mands side er flest drenge eller faktisk næsten kun drenge. 

der vil være en schance at vi få en pige hvis kvindes side også har noget at sige. Men det er kun mandens afgørelse. 

Hvis det kun er mandens side der bestemmer skulle jeg have været en dreng  Og det samme skulle mine kusiner 

Ðet er manden der bestemmer, der er mænd der er bedst til at producere det ene køn, men selv en mand der har lavet 10 drenge med en kvinde kan med en ny kvinde lave en pige - for helt ligegyldig er vi kvinder heller ikke, der kan være forskellig surhed i skeden, fugtighed osv. 

Så nej jeg vil egentlig sige hvis I ingen børn har hedder jeres sandsynlighed 51/49 som for alle andre...

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
lineog4 skriver:

Hvis det kun er mandens side der bestemmer skulle jeg have været en dreng  Og det samme skulle mine kusiner 

Ðet er manden der bestemmer, der er mænd der er bedst til at producere det ene køn, men selv en mand der har lavet 10 drenge med en kvinde kan med en ny kvinde lave en pige - for helt ligegyldig er vi kvinder heller ikke, der kan være forskellig surhed i skeden, fugtighed osv. 

Så nej jeg vil egentlig sige hvis I ingen børn har hedder jeres sandsynlighed 51/49 som for alle andre...

Haha okay 

Grund til jeg bliv chokoeret er fordi jeg læst herinde at det er manden der bestemmer. 

så tænkte når min mands bruger har 2 drenge og. Den 3 dreng er på vej så tænkte jeg så der jo ikk scance for det.  

og jeg er førstegangs gravid (15+1) så du siger at når det første gang så der 60% schance for det er en dreng og 40% schance at det er en pige?

og jeg spørger nyskerig. Men vi har valgt ikk at vide kønnet. Vil gerne først vide det når jeg føder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.