Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Anonymo

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Har stemt andet da jeg havde en pige fornemmelse og det var korrekt, at omtale maven som en ham var forkert hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Papillon

Jeg begyndte fra uge 6 at drømme (som i om natten drømme) om, at jeg fik en pige. Alle scanninger har indtil videre vist en pige

Anmeld

4. februar 2014

Leneur

Det var nok nærmere min søster der vidste det, da hun sagde hun havde drømt jeg var gravid med en pige og jo vi prøvede at få en bebs men troede ikke jeg var gravid. Samme dag tester jeg så positiv og ja så kunne det ikke være andet end en pige og det blev det også....

Anmeld

4. februar 2014

Elbæk

Jeg vidste at jeg fik en dreng før jeg overhovedet blev gravid. Købte drengetøj før PB, og da jeg testede positiv sagde jeg til min mand at der var ingen tvivl, det var en dreng. 

Og det blev selvfølgelig mit største ønske - En dreng 

Anmeld

4. februar 2014

Kay

mangler lidt en mulighed... 

jeg troede jeg fik en pige og det var lige hvad vi gjorde  

Anmeld

4. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Hehe, det er jo din mand, der "bestemmer" kønnet på dit barn så hvis han fx kun har brødre, er der statistisk større chance for drenge

Har søskende virkeligt indflydelse på hvad man selv får....? Har jeg aldrig hørt om...

min mand har fire søstre og to brødre og har selv fået tre drenge

Nå men jeg har gættet på dreng de to første gange og har fået det. Tredje gang tænkte jeg det var en pige fordi jeg havde det anderledes, men det var en pige (som vi desværre ikke fik lov at få...)

Anmeld

4. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vidste det var en dreng og fik en dreng

så har stemt andet

Anmeld

4. februar 2014

SjeBets

jeg troede jeg fik en dreng først fordi alle folk sagde jeg havde en drenge mave, så fik jeg en pige, anden gang var jeg sikker på en pige fordi at alle tegnene var ens med første gang. Men det var en dreng,

her 3 gange håbede jeg på en pige, men vidste af erfaring at jeg alligevel ikke kunne "mærke" hvad det skulle være, så håbede bare og det var så en pige

Anmeld

4. februar 2014

Isabella_mor

mangler lidt at kunne stemme at man fik det samme køn som man havde på fornemmelsen..

jeg havde 110% på fornemmelsen at jeg ventede en dreng. og det var sørme en dreng jeg fik  

Anmeld

4. februar 2014

LineSchack

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Jeg var så godt som 100 på at det var en lille prinsesse. Jeg havde ret ud kom en fantastisk lille pige. Til hendes fars store skuffelse.

Så stemte blank.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.