Jeg var sikker på, jeg fik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Er vi kvinder gode til at vide det, eller tror vi det bare?

Har gættet på piger alle 3 gange og det har været korrekt :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

misslea

Jeg har svareT "andeT"! Begge gange har jeg været fuldstændig sikker på at der gemte sig en pige, og begge gange har det vist sig at være rigtigt 

Anmeld

4. februar 2014

piadas

Jeg har født fire børn (dreng-pige-pige-dreng), og min intuition har været rigtig hver gang.

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Jeg gættede på en kattekilling og det var næsten rigtigt, i hvert fald en der var lige så kælen ;-) 

Nej jeg håbede jeg fik en pige, men troede en dreng og ud kom en pige. Og forresten alle andre end min mand gættede på en dreng.

Anden gang gættede jeg ikke, men håbede på en pige. Alle pua min mand sagde dreng, men der kom en pige vi desværre ikke fik lov at beholde.

Tredje gang håbede jeg inderligt på en pige, men gættede overhovedet ikke. Der kom en dreng.

4. Gang vidste jeg det var en dreng men håbede jeg havde uret. Der kom en dreng.

Tror jeg nu kender min krop og ville vide kønnet hvis jeg skulle have flere børn - men det er nok bare løgn.

Anmeld

4. februar 2014

elskeratværemor

Anonym skriver:

En dreng, men det viste sig at være en pige... Eller omvendt. Jeg tænker på jeres fornemmelser, ikke eventuelle scanningsfejl.

Jeg har altid troet jeg ville få en pige som nr. 1.. og havde det pp fornemmelsen de første 10 uger.. men en dag drømte jeg om en lille skøn dreng-og tænkte det må være en lille søn der gemmer sig derinde... -et par uger senere sku vi til scanning og ganske vidst var det en søn vi skulle få :-) så nu kan jeg ikke forstille mig at blive mor til en pige :-)

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Har søskende virkeligt indflydelse på hvad man selv får....? Har jeg aldrig hørt om...

min mand har fire søstre og to brødre og har selv fået tre drenge

Nå men jeg har gættet på dreng de to første gange og har fået det. Tredje gang tænkte jeg det var en pige fordi jeg havde det anderledes, men det var en pige (som vi desværre ikke fik lov at få...)

Ja, altså det er jo ikke skrevet i sten. Men gener spiller en stor rolle Men en ting er sikkert - de gamle konger var nogle tåber, når de henrettede deres dronninger, når de ikke fødte drengebørn. Vi kvinder har intet at bestemme i den sag. Men har man to sønner, så er chancen for en søn mere større end for en pige.

Anmeld

4. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg var 100% sikker på jeg fik en dreng.. alle sagde jeg fik en pige og jeg fik en dreng..

Anmeld

4. februar 2014

twinny

Jeg drømte flere gange, at jeg skulle have en dreng.

det viste sig, der lå to drenge i maven og der kom også to drenge ud...

Anmeld

5. februar 2014

Mother-love

Jeg har stemt andet. For jeg var sikker på en pige og jeg gættede rigtigt på en pige

Anmeld

5. februar 2014

LinLin

Anonym skriver:

Ja, altså det er jo ikke skrevet i sten. Men gener spiller en stor rolle Men en ting er sikkert - de gamle konger var nogle tåber, når de henrettede deres dronninger, når de ikke fødte drengebørn. Vi kvinder har intet at bestemme i den sag. Men har man to sønner, så er chancen for en søn mere større end for en pige.

Jeg har også læst at hvis man har to drenge er større sandsynlighed for en dreng næste gang også (nu er der så altid størst chance for dreng )
Men har aldrig hørt at hvis en mand har brødre er der (endnu) større chance for drenge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.