Nu er der ret mange af jer, som bider mærke i min beskrivelse af A..
Jeg må hellere få det uddybet lidt.
Hun ER en forfærdelig pige. Ja, undskyld hvis det støder nogen.
Nu har jeg været sammen med min kæreste i alle hendes leveår, så hun burde ikke have nogen grund til at opfører sig som en 'fremmede' overfor mig. Men det gør hun.. Hun siger faktisk kun grimme ting til mig. Her den anden dag, spurgte jeg om hun havde haft en god dag i skolen, hvortil hun svare: ''hvad fanden rager det dig?'' med det hvide ud af øjnene til følge!

Hun har det grimmeste sprog!
Ja, hun er tyk. Nok egentlig irrelevant - tror bare det var så i kunne danne jer et billede af hende?

.
Hun spiser hvad hun vil - når hun vil. Hun har intet der minder om faste spisevaner. Vil hun have chips og cola ½ time før aftensmaden hjemme ved hende selv, jamen så finder hun det frem selv, og spiser gerne hele posen!
En dag havde svigermor sagt nej til hende (med chips før maden) - hun blev stiktosset, og smed hendes glas+cola efter hende, så det blev smadret på gulvet. Den bette fik et chok og begyndte at græde, så hende koncentrerede jeg mig om. Så sagde A: ''Så mor, nu kan du hygge dig med at få tørret det der op, og du kan få hende til at holde mund. Så ser jeg bare tv og spiser chips!''. Om jeg begriber det, låser hun dåren ind til stuen.. Der var glas i døren, så vi kunne se hvad hun lavede. Da hendes mor var færdig, råbte hun til hende at hun skulle lukke op. Hun ignorerede hende fuldstændig..

JEG syntes hun er ond, og dårligt opdraget. Fatter ikke hvordan der kunne komme så opdragen og dejlig en mand ud af det, som min kæreste.
Jeg kan på ingen måde lade hende sidde med mit barn!