Zelinasmor skriver:
Det forstår jeg udemærket. Men jeg holder på at sex er en slags intimitet du ikke kan sammenligne med andre former for intimitet. Jeg føler ligeså meget bekræftelse ved at få et knus af min kæreste som ved at have sex med ham. Selvfølgelig kan man elske hinanden ligeså højt som et par der har sex ofte, jeg har aldrig skrevet andet. Men det var ikke et forhold jeg kunne være i. 
Det troede jeg heller ikke at jeg kunne indtil jeg ganske enkelt bare mistede lysten 99%. Den ene procent var at jeg stadig syntes min mand var lækker og attraktiv, men lysten til at dyrke akavet (mit fokus var på baby) og smertefuld sex, var for mig nok til at det blev vi bare nødt til at lade være med, for netop at bibeholde den ene procent. 
Jeg har ellers ALTID tænkt at jeg aldrig kunne være i et forhold hvor der manglede sex og det var for mig, ganske uhørt ikke at dyrke sex MINDST 2 gange om ugen i et fast parforhold. Men nogle gange ændrer tingene sig bare.. Og heldigvis, blev vores sexliv reddet af at jeg fødte nr. 2. For så var min smerte ved sex fuldstændig væk og vi har opdaget ting ved min krop at jeg ikke vidste den kunne
Det betyder dog ikke at vi konstant dyrker sex igen, men når vi gør er der ikke meget mere end 14 dage imellem og det er vidunderligt at have igen, for ja, de 2 år, var hårde og ikke kun for min mand, men jeg følte en enorm skyldfølelse ved ikke at kunne dække hans naturlige behov.
Han er naturligvis en meget glad mand igen
hehehe, men han får stadig MEGET ros for at han kunne holde ud at blive hos mig, selvom vi manglede det der kun kærester gør

Ej det bliver totalt roddet sorry 
Anmeld