så hvad er "rekorden"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

RosSofi

Vores den længste periode var 2 mdr, da vores søn var omkring halvandet, og har sådan en følelse af, at der kan komme sådan en periode igen, simpelthen fordi der er mange ting pt, der kræver vores fokus. Men hvad gør i for at starte det igen for eksempel? Sidst oplevede jeg at vi gik som katten om den varme grød og blev lidt akavede omkring det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Bassemor<3

Hmm det er vel omkring 2 mdr. mens jeg var højgravid og så en måneds tid efter fødsel.

Sådan uden nogen grund er det vel max en måned.

Anmeld

31. januar 2014

baby012

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Her tænker jeg på folk i forhold ikke når man er single.

Her er max 2 uger i forbindelse med fødsel og en 3. Grads bristning .. 

Vi har sex hver dag  

(undtagen ved mens) 

vi er gift , har to børn på et og to år, 

Anmeld

31. januar 2014

MissTas

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

3 mrd her. det var lige efter min fødsel der gik 3 mrd. havde en hård fødsel med en knapt 4. grads bristning + klip.. så var slet ikke klar til det før..

Anmeld

31. januar 2014

Mortilxx

Min rekord med tidligere kæreste var 6-7 mdr.

Anmeld

31. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

4 5 måneder da jeg var gravid og kastet op hver dag.

Anmeld

31. januar 2014

BigHope13

Rosa-Sofia skriver:

9 måneder, men det var på grund af at kæresten min tog til canada og arbejde i så lang tid efter vi havde været sammen 4 måneder.
Forholdet holdt trods afstanden og nu har vi været sammen næsten 7 1/2 år og vil nok mene at der maks går 2-3 uger når vi har tørke og det som regel pga blødning., og lige for tiden er det pga manglende energi og tid (har en dreng på knap 12 uger)

Anmeld

31. januar 2014

CaWi

Rosa-Sofia skriver:

Her var det 2-3 mdr. Det var så op til fødslen og 5 uger bagefter.

Anmeld

31. januar 2014

AnonymMor

Rosa-Sofia skriver:

Vores den længste periode var 2 mdr, da vores søn var omkring halvandet, og har sådan en følelse af, at der kan komme sådan en periode igen, simpelthen fordi der er mange ting pt, der kræver vores fokus. Men hvad gør i for at starte det igen for eksempel? Sidst oplevede jeg at vi gik som katten om den varme grød og blev lidt akavede omkring det.

hm.. tror faktisk den længste "pause" vi har haft var efter min fødsel hvor der gik 18 dage så det er ikke fordi det var så længe vi har snart været sammen i 5 år. 

Anmeld

31. januar 2014

-Sigrid-

Fra 37+? til hun var 16 dage gammel (født i 40+4) havde vi ikke sex, men det var jo pga ydre omstændigheder, ikke pga manglende lyst. I hvert fald ikke fra hans side af Normalt er det max to uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.