så hvad er "rekorden"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

lineog4

Fra første scanning til en måned efter fødsel  Min mand lider af storhedsvanvid og kunne ikke tanken om det var sådan hans børn skulle møde ham 

det var forresten ikke med min gode vilje og forsøgte at presse i sidste graviditet men var umuligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Lige præcis.. Det handler jo om at kunne definere ordet sex, kærlighed, samvær, samleje, intimitet osv...  

Hvad de betyder.. 

Nemmerlig

Anmeld

2. februar 2014

Muffin_girl

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nemmerlig

Anmeld

2. februar 2014

tarkoflen

Aalborg_Pigen skriver:

Lige præcis !  

Der er nemlig forskel på kærlighed og det kærlighed man ligger i ordet sex.. Hvad det betyder.. Og hvilken påvirkning det har på ens forhold..

Ja det er ikke sjovt, at have "SKYLDEN" for det... Det har ingen lyst til.. 

Nej det er mildest talt op af bakke at være den hvis dumme krop ikke fungerer!

Det påvirker heldigvis ikke vores forhold alt for meget, selvom jeg da er sikker på at min kæreste også gerne så det var anderledes! Men sådan er vilkårene desværre jeg havde håbet at en fødsel havde hjulpet på det, men med en godt og vel 4. grads bristning var det desværre ikke tilfældet... Bedre held næste gang

Anmeld

3. februar 2014

Mick

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Her tænker jeg på folk i forhold ikke når man er single.

Åh 14 dage til en lille mdr, men jeg kan ikke huske det helt. så jeg kan vist ikke klage :-)

Anmeld

3. februar 2014

AnthonsMor

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Altså da jeg var sammen med min søns far stoppede vi med at have sex omkring da jeg var 20 uger henne i graviditeten, og vi havde først sex igen 15 uger efter fødslen, og jeg gik 14 dage over tid.. Så 37 uger må være max..

Ellers kunne der NEMT gå et par måneder imellem, efter Anthon kom til.. Nu er vi så ikke sammen mere..

Anmeld

3. februar 2014

EAF

Rosa-Sofia skriver:

Bum bum det længste har været 8 måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.