Jeg kan slet ikke være i er forhold hvor der ikke er sex og vil aldrig kunne forstå dem der i fast parforhold kan undvære den form for intimitet i f.eks 6 måneder. her går der MAKS 1,5 uge og det er meget sjældent! Vi har været sammen lidt over 3 år.
Nogle gange er der andre ting der er vigtigere 
Manglende sex, betyder for mig ikke at, man ikke elsker hinanden og at man ikke er intime, men at nogle gange er fokus anderledes end kun på at sexlivet SKAL fungere... Min mand har været meget tålmodig med hensyn til mig og min manglende sexlyst i næsten 2 år.
Tror vi i de 2 år, måske har dyrket sex 5 eller 6 gange, men han har ikke søgt andet og han har (prøvet) været forstående for min manglende sexlyst, men vi stoppede ikke med at være intime, vi var det bare på helt andre niveauer og jeg vil mene at det er noget af det der i dag gør vores forhold så stærkt..
Vi behøver ikke hele tiden bekræfte vores kærlighed for hinanden i form af sex og kys og romantik, vi kan nyde hinandens selskab når vi sidder og spiller computer sammen om aftenen og være glade for at vi er så tætte at vi netop kan gøre de ting uden at nogen af os føler savn...
Kan det forståes?
Det er svært at forklare nemlig hehe 
Jeg vil dog lige hilse at sige at vi har et ganske normalt sexliv den dag i dag hehe 
Anmeld