Aalborg_Pigen skriver:
Selvfølgelig kan psykiske ting bearbejdes, nogle tager bare længere tid end andre...!
Fysiske gener, fx underlivssygdomme såsom vaginisme, vulvodyni og endometriose er nogle af de sygdomme jeg kender... Nogle lider af dette hele deres liv, hvilket fysisk gør samleje umuligt... Nogle er opgivet af systemet..
Andre magter ikke at skulle indgå i samleje, da der så bagefter er smerter i flere dage, uger..
Dette er sygdomme man ikke bare kan fjerne ! Så der er masser af ting der kan forhindre et "normalt" sexliv...Men så har kærligheden heldigvis mange facetter ...
Hvis man ikke er syg når man mødes, og man ligepludselig er syg, så er man jo nødt til at sluge en STOR kamel... Og kan derfor vælge dette fra eller til..
Men ja selvfølgelig har du ret til din egen mening 

Ja det er jo desværre nogle af os, hvor sex bare ikke er en nydelse! Heldigvis findes der også rigtig søde, dejlige og skønne mænd til os, som kan være intime på andre måder, men det ændre ikke på, at det da er træls for begge parter, at man ikke bare kan være "normal" nok faktisk mest for mig, for min kæreste elsker mig heldigvis uden vi har sex hele tiden og så igen.
Men for at svare på spørgsmålet fra TS så kan der gå flere måneder' men det er grundet min sygdom
Anmeld