så hvad er "rekorden"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

8 mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

tarkoflen

Aalborg_Pigen skriver:

Selvfølgelig kan psykiske ting bearbejdes, nogle tager bare længere tid end andre...! 

Fysiske gener, fx underlivssygdomme såsom vaginisme, vulvodyni og endometriose er nogle af de sygdomme jeg kender... Nogle lider af dette hele deres liv, hvilket fysisk gør samleje umuligt... Nogle er opgivet af systemet.. 

Andre magter ikke at skulle indgå i samleje, da der så bagefter er smerter i flere dage, uger.. 

Dette er sygdomme man ikke bare kan fjerne ! Så der er masser af ting der kan forhindre et "normalt" sexliv...Men så har kærligheden heldigvis mange facetter ... 

Hvis man ikke er syg når man mødes, og man ligepludselig er syg, så er man jo nødt til at sluge en STOR kamel... Og kan derfor vælge dette fra eller til..

Men ja selvfølgelig har du ret til din egen mening

Ja det er jo desværre nogle af os, hvor sex bare ikke er en nydelse! Heldigvis findes der også rigtig søde, dejlige og skønne mænd til os, som kan være intime på andre måder, men det ændre ikke på, at det da er træls for begge parter, at man ikke bare kan være "normal" nok faktisk mest for mig, for min kæreste elsker mig heldigvis uden vi har sex hele tiden og så igen.

Men for at svare på spørgsmålet fra TS så kan der gå flere måneder' men det er grundet min sygdom

Anmeld

2. februar 2014

modesty

Aalborg_Pigen skriver:

Vaginisme skyldes spændinger i underlivet (blandt andet). og det kan behandles med sexolog, psykolog, fysioterapeut, øvelser osv. Men kan tage lang tid.. Da der kan sidde enorme mymoser .. 

Men så vidt jeg kan læse mig frem til, er de spændinger psykisk betingede?

Jeg siger ikke at det er nemt at slippe af med tilstanden - blot påpege at der er tiltag der måske kan afhjælpe den.

Anmeld

2. februar 2014

grinny

Vi havde sex 38+ og nu 6 uger efter fødslen har vi stadig ikke haft sex.

Psykisk er jeg ikke klar. I mit hoved er sex = baby og kan ikke se meningen i at have sex hvis vi ikke skal have et barn lige nu alligevel, men det hænger så nok også sammen med den situation vi står i 

Anmeld

2. februar 2014

Pcokate

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Her tænker jeg på folk i forhold ikke når man er single.

1/2-1 år pga div ting der skete omkring os og med os. 

Vi er stadig sammen, vi elsker hinanden og finder ud af kriserne sammen

Anmeld

2. februar 2014

Pcokate

Pcokate skriver:

1/2-1 år pga div ting der skete omkring os og med os. 

Vi er stadig sammen, vi elsker hinanden og finder ud af kriserne sammen

Hov der skulle bare stå 1/2 år

Anmeld

2. februar 2014

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Ja det er jo desværre nogle af os, hvor sex bare ikke er en nydelse! Heldigvis findes der også rigtig søde, dejlige og skønne mænd til os, som kan være intime på andre måder, men det ændre ikke på, at det da er træls for begge parter, at man ikke bare kan være "normal" nok faktisk mest for mig, for min kæreste elsker mig heldigvis uden vi har sex hele tiden og så igen.

Men for at svare på spørgsmålet fra TS så kan der gå flere måneder' men det er grundet min sygdom

Lige præcis !  

Der er nemlig forskel på kærlighed og det kærlighed man ligger i ordet sex.. Hvad det betyder.. Og hvilken påvirkning det har på ens forhold..

Ja det er ikke sjovt, at have "SKYLDEN" for det... Det har ingen lyst til.. 

Anmeld

2. februar 2014

Muffin_girl

modesty skriver:

Men så vidt jeg kan læse mig frem til, er de spændinger psykisk betingede?

Jeg siger ikke at det er nemt at slippe af med tilstanden - blot påpege at der er tiltag der måske kan afhjælpe den.

Det skyldes også muskelspændinger.. Men ja det er en længere forklaring !

Anmeld

2. februar 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Lige præcis !  

Der er nemlig forskel på kærlighed og det kærlighed man ligger i ordet sex.. Hvad det betyder.. Og hvilken påvirkning det har på ens forhold..

Ja det er ikke sjovt, at have "SKYLDEN" for det... Det har ingen lyst til.. 

Det har vi faktisk snakket om her hjemme at man kan jo sagtens ha masser af kærlighed uden sex og omvendt for ja lad os være ærlig der er sku ikke meget kærlighed i et engangsknald men det er der jo da forhåbentligt i et forhold..

Anmeld

2. februar 2014

Muffin_girl

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det har vi faktisk snakket om her hjemme at man kan jo sagtens ha masser af kærlighed uden sex og omvendt for ja lad os være ærlig der er sku ikke meget kærlighed i et engangsknald men det er der jo da forhåbentligt i et forhold..

Lige præcis.. Det handler jo om at kunne definere ordet sex, kærlighed, samvær, samleje, intimitet osv...  

Hvad de betyder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.