så hvad er "rekorden"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uhhh ja lad os lige prøve at regne på det...

tror nok det er ved at være 1½ år siden sådan rigtigt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Mother-love

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Her tænker jeg på folk i forhold ikke når man er single.

Vi havde ikke sex i 9 mdr. Nemlig imens jeg var gravid og så havde vi først 2 mdr efter jeg havde født. Så nok nærmere 10 mdr .

Her var det kæresten der ikke ville. Jeg havde stor sexlyst i min graviditet.

Anmeld

31. januar 2014

Clisolka

Rekorden her har været 2-3 mrd  Det var da jeg var højgravid og efter fødslen af begge børn 

Her 2. gang fik jeg en 2. grads bristning, så der gik 6-7 uger før jeg var klar igen 

Anmeld

31. januar 2014

Satans

Rosa-Sofia skriver:

Ja så er der gået to uger siden vi havde sex. Og mærkeligt nok er jeg ikke helt vild efter det pt. Plejer ellers at ville hver dag. Så blev lidt nysgerrig, hvor længe har i undværet den slags?

Her tænker jeg på folk i forhold ikke når man er single.

Det længste jeg har gået uden var ca. 1 år - inkl. Graviditeten  

Til "hverdag" er det normalt for os, at der kan gå 1-2 mdr. I mellem  

Anmeld

31. januar 2014

debbie19

vi har meget sjælendt sex da jeg har vaganisme så det gør ret ondt på mig.. så vi har måske 1-2 gange om året  

kæresten siger han gerne ville hver dag men han forstår også godt jeg ikke har lyst når det gør så ondt og flere dage efter.. 

netop derfor jeg også tvivler på om vi nogensinde får børn for tror ikke jeg vil kunne klare en fødsel.. 

nå det var et sidespring hehe 

men ja 1-2 gange om året 

Anmeld

31. januar 2014

Carina:-)

debbie19 skriver:

vi har meget sjælendt sex da jeg har vaganisme så det gør ret ondt på mig.. så vi har måske 1-2 gange om året  

kæresten siger han gerne ville hver dag men han forstår også godt jeg ikke har lyst når det gør så ondt og flere dage efter.. 

netop derfor jeg også tvivler på om vi nogensinde får børn for tror ikke jeg vil kunne klare en fødsel.. 

nå det var et sidespring hehe 

men ja 1-2 gange om året 

Åh det lyder godt nok også ubehageligt .

Er der slet ikke noget at gøre medicinsk?

Anmeld

31. januar 2014

Isabella_mor

Men min kæreste går der max allerhøjest 2 uger... Det er også MAX.  

Anmeld

31. januar 2014

Røverdatter

6 måneder med tidligere kæreste..

Anmeld

31. januar 2014

B&J

i mens vi har været sammen i 5½år tror jeg det længste har været 1 måned efter jeg fødte og 1 måned hvor først den ene lå syg også den anden totalt optur

Anmeld

31. januar 2014

Christina74

Tror vi er kommet frem til der 1 gang har været 4-5 uger men ellers er det max 3 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.