Min første fødsel var rigtig god, og nummer to var endnu bedre! Første gang tog 6 timer ca, og anden gang tog ikke engang 2 timer.. Første fødsel fik jeg ingen sting, anden gang fik jeg et.. Første gang havde jeg presseveer i 1,5 time, anden gang i 2 minutter. Kort beskrevet 2. Gang: Jeg havde murren fra ca klokken 18, var på FG bare for tjek klokken 23.30, og der sagde hun at det ikke var noget særligt, at det nok ville gå i sig selv, og var ligeså lidt åben som ved konsultationsJM tidligere samme dag.. Fra midnat trak det en lille smule op, og så kom der vestorm ca 00.30, nærmest uden pauser, klokken 02.12 er lillebror født :-) Det gik så stærkt, det var dejligt! Da jeg kom på FG anden gang klokken ca 01.20 blev jeg henvist af sygeplejerske til rum hvor jeg skulle vente på JM som gav sig gooood tid, fordi hun jo altså lige havde set mig, så hun troede nok ikke liiiige jeg var klar! Jeg rykkede efter 2 min i den røde snor, og der kom JM så, og hun kunne godt se jeg var ved at føde.. 8 cm åben, hvor jeg kun var 0,5 cm åben 1,5 time tidligere :p
Anmeld