Anonym skriver:
Her snakker vi ikke milimeter men at der feks gives en gave på 500kr til den ene og 8-10.000kr til den anden
Hun bestemmer over økonomien, hvor han får lommepenge. Ja min far burde gøre mere op, og han har også skrevet i bogen, det gør måske bare ondt. Der var intet problem da jeg startede med at få børn, i forhold til den generation, men da hun så fik "sit eget" var vi ikke interessante mere
Men stadig er det din far der en vatpik - ja undskyld ordvalget men hvorfor skal han dog tildeles lommepenge? Og han kan da vælge at gøre op med hvad der lyder som diktatur.
Synes bare ikke man give alene skylden på hende - det er din far der skal træde i karakter. Ja det er da en ualmindelig mærkelig måde at opføre sig på, fortæller ikke ligefrem om et stort menneske når hun kan gøre den forskel, men det er altså din far der lader hende gøre det.
Ingen mand skulle nogensinde få mig til at nedprioritere mine børn, ingen mand skulle nogen sinde fortælle mig hvordan og hvorledes i forhold til mine børn. Og var vi en sammenbragt familie ville jeg da forvente en grad af frihed til mine og dine børn. Jeg ved da også jeg vil blive mormor/farmor tosset måske fordi man genkender sit eget barn eller hvad ved jeg... Og jeg ville også forvente min mand blev det i sine og det var ham der sagte dagsorden og rammer, ham der tog initiativ. Er i bund og grund så træt af mænd der mener det er kvinden der skal styre det med børnene..... Min egen mand har en papdatter, det vil sige det er så langt ude så det er hans ekskones datter. Jeg kan virkelig godt lide hende, men synes det er ufatteligt det er mig der skal sørge for kontakten - de mænd må da komme ind i kampen og det inkludere også din far - vend lidt af vreden mod ham og lad hende være hvem hun er og hav ingen forventninger så kan hun heller ikke såre
Anmeld