Mor11 skriver:
Troede du var på uddannelse og ikke enkeltfag og mente at så får man selfølgelig su sommeren over. 
men altså, at du vælger at tage 7 fag som gør at du ikk har tid til at tjene ekstra eller har sat dine udgifter så der ingen opsparing er, er vel ikke samfundets problem? valg-konsekvens.
og nej, su er ikke meget, men indtil videre kender jeg ingen der har brækket nakken og måtte forlade hus og hjem pga 2 måneder uden su. Min egen kæreste fandt en løsning, og det gjorde resten a holdet også. 
På min videregående udd. Måtte jeg stoppe pga er trauma herhjemme.
Der var så 2 mdr. Til jeg kunne starte på enkeltfag...
i mellemliggende periode søgte jeg efter jobs mens jeg gik til psykolog for traumaet. Jeg kunne ikke få kontanthjælp (eller enkeltydelse) pga de skod regler og vi endte faktisk med at blive smidt ud af vores lejlighed da en su ikke var nok til at dække både mad, udgifter og husleje og ingen familie kunne hjælpe på daværende tidspunkt. Det var ikke sjovt med en baby (og nej vi havde ikke en luksuslejlighed m.m.)
Jeg havde et andet liv før jeg studerede, dette kunne ikke opretholdes og jeg synes ikke man skal straffes for det.
Jeg kommer jo til at kunne yde endnu mere når jeg er færdig end før.
men vi må vist være enig om at være uenig 
Anmeld