Farver….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

mit eneste krav til farver for sønnen er at det ikke må være skrigende lyserødt...

Ellers er farver fuldkommen ligemeget...

er tøjet behageligt, holdbart, og passer ham så får han det...

han har alle farver fra hvid til sort... (og ved godt det ikke er farver men nuancer )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Janni.

Vi har en dreng som bliver 3 i Marts, han ser knald godt ud i røde farver som ellers betegnes meget som "pige-farver".. 

Jeg går ikke ind for køns-opdelte farver, det er mere faconen på tøjet, der afgør om det er tøj som vores søn kan bære..

Anmeld

22. januar 2014

Laulund87

Der skal skrald på farverne

Jeg synes f.eks Pomp de Lux er umådeligt kedeligt at se på Har altid været vild med Molo og Småfolk..

Nu er min datter 4 år og det må gerne begynde at være en smule afdæmpet, måske med lidt sten eller glimmer. Men mindre børn synes jeg bare skal have en masse farver

Vi går heller ikke op i kønsdelte farver, har altid brugt en del orange og brune farver f.eks.

Anmeld

22. januar 2014

TNBC

Janni. skriver:

Vi har en dreng som bliver 3 i Marts, han ser knald godt ud i røde farver som ellers betegnes meget som "pige-farver".. 

Jeg går ikke ind for køns-opdelte farver, det er mere faconen på tøjet, der afgør om det er tøj som vores søn kan bære..

rød har også altid været en super farve til min nevø..

Anmeld

22. januar 2014

Mom2

Halløj…!
Vil lige høre jer andre, hvor vigtigt i synes det er med farver? Altså en masse lyserødt osv til piger, og blåt og grønt til drenge? 
Snakkede nemlig med nogle veninder om at vi skulle ud og shoppe babytøj når jeg får kønnet at vide (imorgen)… Og de begynder så straks at snakke om "prinsesse"-tøj (lyserødt) og "prinse"-tøj (blåt og grønt)… Og jeg HADER farver. 
Er mest til de neutrale farver såsom hvid, grå, sort, sand osv… Men bliver det for kedeligt? 

Der er jo ingen der siger at du skal have lyserødt til hvis det er en pige, der findes mange andre fine farver som f.eks. lilla og pastel farver er jo også et valg

Jeg synes, det bliver for kedeligt kun med neutralt og man bliver altså også træt af, at skulle besvare spørgsmålet om det er en dreng eller en pige...

Anmeld

22. januar 2014

TNBC

Clgh skriver:

Halløj…!
Vil lige høre jer andre, hvor vigtigt i synes det er med farver? Altså en masse lyserødt osv til piger, og blåt og grønt til drenge? 
Snakkede nemlig med nogle veninder om at vi skulle ud og shoppe babytøj når jeg får kønnet at vide (imorgen)… Og de begynder så straks at snakke om "prinsesse"-tøj (lyserødt) og "prinse"-tøj (blåt og grønt)… Og jeg HADER farver. 
Er mest til de neutrale farver såsom hvid, grå, sort, sand osv… Men bliver det for kedeligt? 

Prøv at gå ind og se på prinsesserogpirater.dk

Der er gode forskellige farver til piger.. Ikke kun pink. og meget sød(og tilbud)

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Yurie skriver:

Prøv at gå ind og se på prinsesserogpirater.dk

Der er gode forskellige farver til piger.. Ikke kun pink. og meget sød(og tilbud)

Det må jeg lige prøve at kigge på :-)
- så længe det ikke er for tuttenuttet… 

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Laulund87 skriver:

Der skal skrald på farverne

Jeg synes f.eks Pomp de Lux er umådeligt kedeligt at se på Har altid været vild med Molo og Småfolk..

Nu er min datter 4 år og det må gerne begynde at være en smule afdæmpet, måske med lidt sten eller glimmer. Men mindre børn synes jeg bare skal have en masse farver

Vi går heller ikke op i kønsdelte farver, har altid brugt en del orange og brune farver f.eks.

Kan nu også godt lide Molo - dog i begrænsede mængder, og primært pga. alt printet… 
Men samtidig synes jeg at POMPdeLUX laver nogle fine ting - og det passer godt til min kedelige stil 

Anmeld

23. januar 2014

Moma

Er absolut ikke til lyserødt eller lyseblåt. Men kan både lide pangfarver og de mere dæmpede "jordfarver".

I dag synes jeg virkeligt, man kan få så meget pænt til de små der ikke nødvendigvis er lyserødt eller lyseblåt.

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Fik købt lidt tøj til lille-pigen her i tirsdags… Og fandt noget (meget billigt endda ) der lige havde den maksimale mængde lyserød, uden at moderen var ved at gå i koma… Og så noget lækkert tyndt stof, så det ikke bliver alt for varmt til sommer.. 
Og så købte min veninde et par lækre natdragter (en i hvid med orange og blå på, og en i hvid med en sort sebra-ting på)… 
Så der kommer da lidt farver ind - selv før hun selv kan sige til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.