Jeg synes det er så synd at tage alle farver væk. hvis vi kigger på de voksne i samfundet. kedeligt!! alle går i mørkt tøj og ingen farver. det samme med biler. alt er så neutralt. alt skal være ens og ligne hinanden. det som har været anderledes er børnene. der er farver og hver gang vi ser på dem ser vi glæde. for farver er med til at skabe glæde.
nok behøves de ikke at være køns bestemte farver, men er så synd at tage kuløren ud af børnene. skal vi til at lave i en sort hvid verden. min søn har ikke de mest pang farver, men der er noget. som baby havde han både blå, grøn, lilla osv.
jeg kan huske det har været oppe at drenge skulle have lyserøde trøjer på. så vil ikke mene at der er farver kun til et køn. jeg går selv meget i grøn da det passer til mit udseende.
jeg synes bare det er synd vores børn bliver lige så kedelig som de voksne. jeg synes vi skal have farver tilbage! er så trist at kigge på folk, så er det ligegyldigt om de går i alt deres modetøj, synes stadig de er kedelig at kigge på.
det er derfor at kigge på karneval er så fedt og festligt. farver!
Anmeld