Farver….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Pcokate

Clgh skriver:

Halløj…!
Vil lige høre jer andre, hvor vigtigt i synes det er med farver? Altså en masse lyserødt osv til piger, og blåt og grønt til drenge? 
Snakkede nemlig med nogle veninder om at vi skulle ud og shoppe babytøj når jeg får kønnet at vide (imorgen)… Og de begynder så straks at snakke om "prinsesse"-tøj (lyserødt) og "prinse"-tøj (blåt og grønt)… Og jeg HADER farver. 
Er mest til de neutrale farver såsom hvid, grå, sort, sand osv… Men bliver det for kedeligt? 

Jeg personligt klædte mit barn på efter hvad der matchede hår, hudtone og øjenfarver

hvad der er vigtigst er hvordan DU synes DIT barn skal se ud

fx synes jeg ikke de der orange/brune tøjstykker med ugler m.m. Er særligt flatterende så hellere en flot blå og beige farvemix Men nu er hvor søn så gammel at han er med ude at shoppe og det er dejligt at se hans personlighed træde frem på den møde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Nadia&Daniel

LuLy skriver:

Jeg synes farver som beige, sand, grå osv er sååå kedelige til børn. Børn skal være i farver synes jeg Men ikke nødvendigvis skrig farver, kan også godt lide pastel farver som lys blå, mintgrøn osv Men jeg går meget op i at man kan se på min søn at han er en DRENG og han er derfor altid i tydelige drengefarver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.