Jeg ved ikke om jeg kan være sammen med ham :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Ja, det er en dårlig undskyldning. Mon ikke det er fordi han ikke er klar til at fortælle den rigtige grund?

TS, jeg synes du skal give ham en chance. Få talt med ham om hvad der er foregået, det er ikke fair at dømme ham på det du skriver.

Tro mig, jeg har takt med ham om det i 16 timer.. Jeg har fået alt afvide.. Også ting jeg helst havde været foruden.. Som F.eks. Da han bortadopterede barnet fortalte han hvordan set foregik så de ikke så barnet efter fødslen.. 

Det bare en side jrg har svært ved at forstå som rigtig meget andet i det her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Ja det er muligt...
Men havde det været mig, så ville jeg hellere ha hørt det fra starten... Kan ik forstå man tier med noget så vigtigt...

Enig  

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, men nu går jeg ud fra det TS skriver !

Der er ikke mange gode grunde til ikke at se sine børn.

Det jo lige det.. Men han holder på at det var grunden.. nu får han dem jo nok ikke at se igen før om en 17-13 års tid.. 

Men tanken om to drenge derude, som bære samme dna som mine børn, som de ikke får at se i mange år frem. Det bare svært for mig. 

Anmeld

15. januar 2014

AlberteSophie

Anonym skriver:

Tro mig, jeg har takt med ham om det i 16 timer.. Jeg har fået alt afvide.. Også ting jeg helst havde været foruden.. Som F.eks. Da han bortadopterede barnet fortalte han hvordan set foregik så de ikke så barnet efter fødslen.. 

Det bare en side jrg har svært ved at forstå som rigtig meget andet i det her. 

Sorry, men du siger det lidt selv.

Du spilder både din tid og hans tid. 

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Du kan uanset hvad ikke slette dem. De er der og sådan er det. 

Hvad hvis han havde kontakt til dem? Hvordan ville du så ha det?

Så var jeg nok heller ikke gået ind i det (har prøvet at have en bonus datter) .. 

Men så ville jeg i det mindste ikke være bange for at han ville smutte fra mine børn :/ 

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det jo lige det.. Men han holder på at det var grunden.. nu får han dem jo nok ikke at se igen før om en 17-13 års tid.. 

Men tanken om to drenge derude, som bære samme dna som mine børn, som de ikke får at se i mange år frem. Det bare svært for mig. 

Ja det kan man jo ikke lade hver med at spekulerer over, men det er rigtig fint han har været ærlig omkring det, og han har nok været bange for at skubbe dig fra ham. Det er jo en virkelig stor ting.

Men altså selv ville jeg aldrig kunne leve med det, da jeg ville få tankerne om han nu lavede samme nummer ved evt. Børn. Og så har jeg ingen forståelse for argumentet om at han måtte stoppe samværs grundet afstand og mangel på tid. Man har aldrig tid til sine børn. Hvis man vil dem.

Men du kan jo kun selv træffe den rigtige beslutning for dig. Og hvis du kan leve med det, så skal du da klart give ham chancen. Men kan virkelig godt forstå dit dilemma. Det er jo så nemlig at sidde her og spille klog på andres vegne når man ikke selv har stået i sådan en situation .

Du må i tænkeboks

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Sorry, men du siger det lidt selv.

Du spilder både din tid og hans tid. 

Du har nok ret :/ 

Anmeld

15. januar 2014

AlberteSophie

Anonym skriver:

Du har nok ret :/ 

Pøj pøj med det 

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Sally-Slingshot skriver:

Nej, det var det jeg mente. Forstod dit indlæg som om han er en skidt og utilregnelig fyr, fordi han ikke ser hans børn.
Derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Ikke en skidt fyr, men skidt far for sine to børn.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ja det kan man jo ikke lade hver med at spekulerer over, men det er rigtig fint han har været ærlig omkring det, og han har nok været bange for at skubbe dig fra ham. Det er jo en virkelig stor ting.

Men altså selv ville jeg aldrig kunne leve med det, da jeg ville få tankerne om han nu lavede samme nummer ved evt. Børn. Og så har jeg ingen forståelse for argumentet om at han måtte stoppe samværs grundet afstand og mangel på tid. Man har aldrig tid til sine børn. Hvis man vil dem.

Men du kan jo kun selv træffe den rigtige beslutning for dig. Og hvis du kan leve med det, så skal du da klart give ham chancen. Men kan virkelig godt forstå dit dilemma. Det er jo så nemlig at sidde her og spille klog på andres vegne når man ikke selv har stået i sådan en situation .

Du må i tænkeboks

Det må jeg ja.. Må lige få snakket med han imorgen om hvordan JEG har det.. 

Igår snakkede vi kun om forløbene, så har ikkerigtig fået snakket med ham siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.