Jeg ved ikke om jeg kan være sammen med ham :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

mpr

Anonym skriver:

Sagen er den, jeg har fundet en fyr. Som har to børn, to drenge på hhv. 5 og 2 år.. Med to forskellige kvinder. 

han ser ikke nogen af "hans børn" .. 

Den ene er bortadopteret, han fik ham sammen med en flirt da han var 22. 

Den anden har han set tre gange.. Da han var 6 måneder hvorefter han afbrød samvær Pga. Mangel på tid og de bor 250 km fra hinanden. Han var 25 da han kom. Og de havde været sammen i 3 år. 

jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det med alt det her.. Fik det afvide igår, og er i chok, vi har været sammen i 4 måneder.. 

Er så bange for at jeg måske bliver nr. 3 hvis vi engang vil have et barn og har det mærkeligt med at hvis vi får børn, så vil mine børn have to brødre som de aldrig har set.. Hvordan forklare man sådan noget  

hvordan an ville i have det med det?? 

Jeg eg kan slet ikke finde ud af mig selv.

Jeg ville ikke kunne leve med det, for jeg ville gå med en frygt om at så ville han også forlade mit barn hvis vi fik et sammen. Hvis en fyr som havde forladt sine børn skulle have en chance hos mig på noget som helst tidspunkt, ville jeg kræve det som minimum at han tog kontakt til børnene igen og virkelig gjorde en indsats for at komme ind i deres liv igen.. Føj en opførsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Milas14

Jeg mødte sidste år min kæreste og han har 2 børn med 2 forskellige kvinder. Han rejser meget med sit arbejde, så kontakten til hans børn er ikke så stor. Han har dem selvfølgelig når han er hjemme, men interessen har aldrig virket så stor for dem! Vi har talt Meget om det for jeg har haft lidt svært ved at forstå det... Han siger at han er træt af at skulle "kæmpe" med især den ene mor om alt og har ligesom givet lidt om!!.. Ved godt din situation ik er den samme, men ville bare komme med en kommentar til dit indlæg kan nemlig godt forstå dig

Anmeld

20. januar 2014

Q86

Fandt ud af da jeg var 19 at jeg havde en halvbror på 35 (fars side). Min bror fortalte mig at det var min far der havde valgt ikke at se ham. Jeg var panisk angst for at fortælle min far at jeg havde fundet ud af det og mødt han, hans kone, mor og 2 børn.. Jeg nåede aldrig at konfrontere ham med det, han døde et halv år efter jeg fik det at vide. Min mor har senere fortalt at min far ikke MÅTTE se ham for hende. Ved den dag i dag ikke hvilken historie der er den rigtige.

Jeg kan ikke sige om du skal være sammen med ham eller ej, men HVIS du vælger at være sammen med ham og evt. få børn med ham vil jeg anbefale at i er 100% ærlige over for jeres børn om at der er de 2 halvbrødre så de ikke en dag får en overraskelse som jeg gjorde.

Selvom min far ikke havde kontakt til min bror var han for mig en fantastisk far og mine forældre var sammen i 35 år og ville stadig have været det hvis han havde levet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.