Jeg ved ikke om jeg kan være sammen med ham :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Tja i mit hoved er det nogetan fortæller INDEN man indleder et forhold til nogle... :/

Enig.. Men på den anden side, havde han sagt det med det samme, havde jeg bakket ud inden jeg lærte ham at kende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

AlberteSophie

HvorDan skal man kunne leve sin nutid/fremtid om, når alle dømmer en fra fortiden? 

Det ikke fair, han får ingen chance for at bevise det modsatte. 

I har været sammen i 4 mdr, der er ikke tale om 4 år, gi ham lige en chance for at føle at du er den rigtige. Han virker ikke til at være særlig stolt over sin situation, så havde han sagt det fra dag 1. Han ville ikke skramme dig væk

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Sagen er den, jeg har fundet en fyr. Som har to børn, to drenge på hhv. 5 og 2 år.. Med to forskellige kvinder. 

han ser ikke nogen af "hans børn" .. 

Den ene er bortadopteret, han fik ham sammen med en flirt da han var 22. 

Den anden har han set tre gange.. Da han var 6 måneder hvorefter han afbrød samvær Pga. Mangel på tid og de bor 250 km fra hinanden. Han var 25 da han kom. Og de havde været sammen i 3 år. 

jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det med alt det her.. Fik det afvide igår, og er i chok, vi har været sammen i 4 måneder.. 

Er så bange for at jeg måske bliver nr. 3 hvis vi engang vil have et barn og har det mærkeligt med at hvis vi får børn, så vil mine børn have to brødre som de aldrig har set.. Hvordan forklare man sådan noget  

hvordan an ville i have det med det?? 

Jeg eg kan slet ikke finde ud af mig selv.

Var gået på jeg indrømme. Ville ikke turde få barn med sådan en mand. Forstår slet ikke han kan leve med ikke at have kontakt med sine børn, og helt ærligt er det en meget dårlig undskyldning han kommer med, at han måtte afbryde forbandelsen pga tidsmangel og afstand bare min ærlige mening.

Anmeld

15. januar 2014

Savannah

M_V skriver:

Var gået på jeg indrømme. Ville ikke turde få barn med sådan en mand. Forstår slet ikke han kan leve med ikke at have kontakt med sine børn, og helt ærligt er det en meget dårlig undskyldning han kommer med, at han måtte afbryde forbandelsen pga tidsmangel og afstand bare min ærlige mening.

Ja, det er en dårlig undskyldning. Mon ikke det er fordi han ikke er klar til at fortælle den rigtige grund?

TS, jeg synes du skal give ham en chance. Få talt med ham om hvad der er foregået, det er ikke fair at dømme ham på det du skriver.

Anmeld

15. januar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Enig.. Men på den anden side, havde han sagt det med det samme, havde jeg bakket ud inden jeg lærte ham at kende. 

Ja det er muligt...
Men havde det været mig, så ville jeg hellere ha hørt det fra starten... Kan ik forstå man tier med noget så vigtigt...

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Sally-Slingshot skriver:

Ja, det er en dårlig undskyldning. Mon ikke det er fordi han ikke er klar til at fortælle den rigtige grund?

TS, jeg synes du skal give ham en chance. Få talt med ham om hvad der er foregået, det er ikke fair at dømme ham på det du skriver.

Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, men nu går jeg ud fra det TS skriver !

Der er ikke mange gode grunde til ikke at se sine børn.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

HvorDan skal man kunne leve sin nutid/fremtid om, når alle dømmer en fra fortiden? 

Det ikke fair, han får ingen chance for at bevise det modsatte. 

I har været sammen i 4 mdr, der er ikke tale om 4 år, gi ham lige en chance for at føle at du er den rigtige. Han virker ikke til at være særlig stolt over sin situation, så havde han sagt det fra dag 1. Han ville ikke skramme dig væk

Måske  

men jeg ved bare ikke om jeg kan leve med de der to børn som er hans og mine børns store brødre.. 

og jeg ved ikke om jeg tør tage chancen.. 

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Han gik på uni og følte ikke han havde tid, og afstanden i tog tog for meget tid fra studie og arbejde.. 

Og noget med at moren var vred på ham over ikke at ville have barnet og afbrød deres forhold efter 3 år.. 

Men hvem siger han så ikke ville gøre det samme med mig  

Anmeld

15. januar 2014

Savannah

M_V skriver:

Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, men nu går jeg ud fra det TS skriver !

Der er ikke mange gode grunde til ikke at se sine børn.

Nej, det var det jeg mente. Forstod dit indlæg som om han er en skidt og utilregnelig fyr, fordi han ikke ser hans børn.
Derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Anmeld

15. januar 2014

AlberteSophie

Anonym skriver:

Måske  

men jeg ved bare ikke om jeg kan leve med de der to børn som er hans og mine børns store brødre.. 

og jeg ved ikke om jeg tør tage chancen.. 

Du kan uanset hvad ikke slette dem. De er der og sådan er det. 

Hvad hvis han havde kontakt til dem? Hvordan ville du så ha det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.