Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lineog4 skriver: 50 sekunder og snart klar til et minut
50 sekunder og snart klar til et minut
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bak skriver: Hvor er du god! Jeg har pjekket lidt med planken.. Til gengæld løb jeg 13 km i dag Men må hellere springe på planken igen i morgen!
Hvor er du god! Jeg har pjekket lidt med planken.. Til gengæld løb jeg 13 km i dag Men må hellere springe på planken igen i morgen!
Pjækker også fredag, men i det lille program en har sat ind i tråden er der også pausedage - vaskebrættet skal jo også have tid til at blive formet
lineog4 skriver: Er vel primært muskler, men også at få bygget op om hele det midterste af kroppen Har jo kun været i gang en uge så resultater i spejlet er der ikke endnu, men er på meget få dage gået fra at pruste efter 10 sekunder til at pruste efter 40 (og i dag 45 skal jeg op på)... Måske jeg skulle tage et billede af maven (chok) og så vise den frem om et par måneder og se fremskridt (hvis der er)
Er vel primært muskler, men også at få bygget op om hele det midterste af kroppen
Har jo kun været i gang en uge så resultater i spejlet er der ikke endnu, men er på meget få dage gået fra at pruste efter 10 sekunder til at pruste efter 40 (og i dag 45 skal jeg op på)... Måske jeg skulle tage et billede af maven (chok) og så vise den frem om et par måneder og se fremskridt (hvis der er)
Det ville vaere super fint
Armene er højt over hovedet lige nu - 60 sekunder og jeg var endda ikke ved at dø
må se om jeg skal blive der lidt eller om jeg satser videre...
Men opgav løbeturen i for det sneede lige pludselig, men nu er det hele tøet væk så skoene er kridtet til i morgen
Løbetur og 60 sekunder - tror lige jeg holder mig på de 60 sekunder et par dage endnu. Men det er også mere end jeg turde drømme om for en uge siden.
Næste mål 2 minutter
det ville vaere en stor inspiration da
Yes! Lagde 10 sek. til ift. i gaar, er nu paa 50 sek. saa det gaar stille og roligt fremad, og er bare stolt over at jeg faar den lavet hver dag
Havde ogsaa en rigtig god haandbold træning i gaar, hvor jeg gav mig 110% i løbene op ad banen. Saa har en dejlig følelse i kroppen i dag, især lige nu efter at ha lavet planken
70 sekunder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128