Planken - en udfordring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

esioul

Jeg har taget 2 x 30 i dag

Shit mine mavemuskler er ømme allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

serinasmor

1 minut - god musik hjalp

Anmeld

8. januar 2014

ano14316

Nu har jeg lige prøvet igen for at se hvor længe jeg ku holde.. 40 sek.
Denne gang med manden som dommer til at sige om måsen skulle op eller ned..

Skal man starte i planen hvor man kan eller skal det være fra start?

Anmeld

9. januar 2014

lineog4

På en skala fra 1 til 10 føler jeg mig lige i dag som en 10 i sejhed  Droppede frokost på arbejde, lige hjem på cykel i regnvejr (silende), på med løbetøjet ud og løbe/gå en halv time også i pjaskene regnvejr efterfulgt af 35 sekunder planke. Nu fortjener jeg min varme suppe og varme kop the inden jeg om en time skal hente 3 børn forskellige steder også i regnvejr ( må det være farmand der tager dem til svømning senere) og kan yderligere glæde mig over der er røget 2,7 kilo på de sidste 8 dage bare ved at tænke sig om 

Anmeld

11. januar 2014

lineog4

Glemte det i går men vel også okay med en fridag Fredag. I dag tidligt oppe lave bolledej, løbe en tur og 40 sekunder planke 

Anmeld

12. januar 2014

Smilehul

Hvad er den god for? Styrker den "bare" muskler? :-) er der nogle af jer damer, der har set fremskridt? 

Anmeld

12. januar 2014

lineog4

Smilehul skriver:

Hvad er den god for? Styrker den "bare" muskler? :-) er der nogle af jer damer, der har set fremskridt? 

Er vel primært muskler, men også at få bygget op om hele det midterste af kroppen 

Har jo kun været i gang en uge så resultater i spejlet er der ikke endnu, men er på meget få dage gået fra at pruste efter 10 sekunder til at pruste efter 40 (og i dag 45 skal jeg op på)... Måske jeg skulle tage et billede af maven (chok) og så vise den frem om et par måneder og se fremskridt (hvis der er)

Anmeld

12. januar 2014

Karina84

Jeg er ogsaa hoppet med paa den, tager saa mange sek. som jeg kan og kan se at det bliver bedre for hver dag 

Jeg gaar saa til hygge haandbold en gang om ugen, plus kamp... Men er først startet op efter en laaang pause efter sommerferien, saa styrke og form er helt i bund.

Jeg bruger planken plus lidt andre styrkeøvelser til at supplere herhjemme med, og jeg synes det er en rigtig god øvelse 

Anmeld

12. januar 2014

Savannah

Jeg er også med, har fulgt planen og er på dag 3. Har gennemført alle dage, trods mine forventninger
Træner også mave, ryg, hofter, ben, kondi og arme! Puuuh, gør nas, men kan allerede mærke overskuddet og forbedring!

Anmeld

12. januar 2014

lineog4

50 sekunder og snart klar til et minut 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.